•Jedna decyzja

1.9K 143 253
                                    

__________

ROK PÓŹNIEJ

Izuku

Przez ten rok trochę się zmieniło. Zacznę od Thomasa i Merry. Niedawno przeprowadzili się do domu. Wszystko jest już wyremontowane oprócz pokoiku dla dziecka. Tak, Merry jest w 5 miesiącu ciąży. Kiedy Thomas się o tym dowiedział, prawie zemdlał ze szczęścia. Merry jest już całkowicie zdrowa, więc jej ciąża nie jest zagrożona. Kobieta funkcjonuje normalnie i chodzi na różne zbiórki charytatywne.


Co do Yuumi i Uraraki... cóż... Ich związek... jest... deliktany? Mimo ze Yuumi zapytała sie Ochaco czy będzie z nia chodzić ponad pół roku temu, między nimi do niczego nie doszło. Nie jestem pewny czy nawet sie kiedykolwiek całowały.


A co do mnie...


Aktualnie dobieram się do rozporka mojej Alfy.


16+

K-Izu poczek~ Agh...

Chłopak jęknął gdy nagle wyjąłem jego penisa z bokserek i wzialem go na tyle ile mogłem do ust. Po chwili zadowolony z reakcji bohatera, wyjąłem członka z towarzyszącym charakterystycznym mlaśnięciem.

D-Omega ledwo dotknęła swojej Alfy, a ta już jest twarda...

Usiadłem na kolanach chłopaka w rozkroku.

D-Jebane 4 tygodnie. Omega nie pieprzyła się ze swoją Alfa przez cały miesiąc.

Pchnąłem chłopaka na materac.

D-Teraz Onega przejmuje pałeczkę. Szykuj się przyszły bohaterze numer dwa

K-Tch... jeśli myślisz, że mnie przegonisz to się grubo mylisz

D-Na pewno?

Wsunąłem dłonie pod koszulkę blondyna.

D-Od tygodnia Omega jest bohaterem numer dwa... niedużo brakowało by prześcignąć Alfę... Nawet Endevor spadł na trzecie

K-Coś ty taki pewny siebie, hm?

D-Jestem głodną, poirytowaną Omega w rui. Jak myślisz? Taki celibat niedobrze na mnie wpływa

K-To nie tylko moja wina, że nic nie robiliśmy. W ostatnim czasie dużo pracowaliśmy

D-Tak... wiem

Rozsunąłem swój rozporek po czym zdjąłem i rzuciłem za siebie spodnie.

D-Dzisiaj Omega będzie na górze

K-Dasz radę?

D-Omega by nie dała rady?

Czerwonooki podniósł jedna brew

D-Nie patrz tak na Omegę. Już dawno nie miała na Alfę takiej ochoty. Zrobi to bez żadnego problemu

Pochylilem się i złączyłem nasze usta. Wsunąłem swoje dłonie pod cienki materiał bluzki. Podczas mojej penetracji torsu chłopaka, Alfa upodobała sobie moje pośladki.

Swoje usta skierowałem do szyi chłopaka. Zacząłem składać mokre pocałunki na jego skórze. Starszy odchylił głowę dając mi większy dostęp. Dłoń położył na mojej głowie i delikatnie pociągał za moje loki. Jego ciche pomrukiwanie i przymknięte oczy sugerowały, że jest mu przyjemnie. Odczepiłem się od niego i pociągnąłem za krawędzie jego bluzki. Chłopak podniósł ręce by pomóc mi zdjąć niepotrzebne ubranie. Na podłodze wylądowała bluzka, dwie pary bokserek i spodnie.

My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz