__________
NASTĘPNY DZIEŃ
Izuku
Obudziłem się z koszmarnym bólem głowy. Obraz był zamazany, a moje ciało aż krzyczało z wycieńczenia. Kaszlnąłem i rozejrzałem się w około.
Leżałem w łóżku. Na półce leżały jakieś lekarstwa, termometry i miska z wodą. Dotknąłem swojego czoła. Dopiero teraz zorientowałem się, że mam na nim zimny okład.
W tej chwili do sypialni wszedł czerwonooki. Jego mina wyrażała smutek i zmartwienie. Kiedy nasze oczy się spotkały, blondyn odetchnął z ulgą.
K-Jak się czujesz? Miałem już dzwonić po karetkę.
D-Nie za dobrze... ugh... Która godzina?
K-13:15
Zaraz... wczoraj kładłem się spać... Przeciez Kacchan ma dzisiaj pracę.
D-Kacchan przecie~
K-Spokojnie zrobiłem sobie wolne.
D-Znowu? Nie możesz ciągle o mnie nie chodzić do pracy.
K-To tylko jeden dzień z 365. Nie przejmuj się.
Alfa zmoczyła okład i położyła mi z powrotem na czoło.
K- Po za tym, masz ponad 39 stopni gorączki. Jesteś cały rozpalony.
Sięgnąłem po kołdrę by mocniej się przykryć, jednak przeszkodziła mi w tym ręka chłopaka.
K-Chcesz sobie jeszcze bardziej podwyższyć? Nie możesz się przykrywać
D-Ale zimno...
K-Wiem kochanie, ale nie mogę pozwolić by ci jeszcze bardziej urosła.
Chłopak westchnął i spojrzał na mnie z troską.
K-Dobrze by było jakbym ci zrobił zimny prysznic, albo trochę cię schłodził okładem.
D-A-ale na sama myśl jest mi zimno...
K-Jeśli nic nie pomoże będę musiał to zrobić.
Czerwonooki wziął do ręki małe opakowanie i wyjął z niego jedną tabletkę.
K-Połknij.
Wziąłem ją do ust i popiłem wodą.
K-Powinieneś poczuć się lepiej po jakichś paru minutach.
D-Okej... Um... Kacchan?
K-Tak?
Blondyn ogarnął włosy z mojego czoła.
D-Czemu tyle dla mnie robisz?
K-Ponieważ cię kocham. Jesteś najważniejszą osobą w moim zyciu. Chcę żebyś był szczęśliwy.
Uśmiechnąłem się. Kacchan pocałował mnie w policzek i wyszedł z pokoju.
Katsuki
Kiedy tylko zszedłem na dół, zacząłem mocno kaszleć. Wcześniej musiałem się powstrzymywać. Nie chciałem martwić Izuku. On pewnie odrazu by się przejął i kazał mi odpocząć. On jest w dużo gorszym stanie.
Wyjąłem z szafki syrop na kaszel i odmierzylem 10 ml. Wypiłem z kubeczka wyznaczoną ilość i schowałem buteleczkę z powrotem.
Poszedłem do kuchni. Przelałem do szklanego dzbanka wcześniej zagotowaną wodę.
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
RomanceAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...