__________________
PARĘNAŚCIE DNI PÓŹNIEJ
Katsuki
Po zwierzeniu się Izuku, czułem się o wiele lepiej. Nigdy nikomu o tym nie mówiłem. Fajnie było zrzucić ten ciężar.
Wysiadłem z samochodu i ruszyłem w stronę domu. Dzisiaj byłem dużej w pracy, dlatego też Izuku wrócił wcześniej.
Wszedłem do środka.
Odłożyłem torbę ze strojem w przedpokoju i zacząłem szukać zielonowłosego. Nigdzie go jednak nie znalazłem. Wszędzie było cicho i pusto. Sprawdziłem telefon- 0 wiadomości . Postanowiłem zadzwonić do chłopaka. Nacisnąłem słuchawkę i czekałem na sygnał. Drugi... trzeci... i nic. Rozłączyłem się.
Mam złe przeczucie.
Może jeszcze wróci? Poszedł do sklepu? Mógł Przecież zapomnieć telefonu albo mieć po prostu wyłączony głos...
Próbowałem opanować emocje.
Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku postanowiłem włączyć wiadomości. Gdyby coś się wydarzyło, mówiliby o tym.
Włączyłem telewizje. Wszystko ok. Nie było nic niepokojącego. Kiedy już miałem wyłączyć urządzenie, na ekranie pojawił się napis ,,Błąd". Zaraz potem zobaczyłem jakiegoś mężczyznę w kapturze. Zmarszczyłem brwi. To nie były wiadomości. Telewizory musiały zostać zhakowany.
-Dynamight... Bohaterze numer 1... Kiedy stanąłeś na scenie gdy ogłoszono cię najlepszym bohaterem powiedziałeś ,,uratuję was wszystkich". Każdy to pamięta. I rzeczywiście, bez najmniejszego zawahania wykonujesz swoje obowiązki. Gdziekolwiek się pojawisz, wiadomo już, że wszyscy są bezpieczni. Jednak... nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli. Czy naprawdę uratujesz wszystkich bohaterze?
W tym momencie złoczyńca wyciągnął rękę w bok i przyciągnął do siebie małą istotkę.
Izuku...
-Widzisz bohaterze... Jeśli ten chłopiec umrze to będzie twoja wina.
Skąd oni wiedzą?! Kurwa mogłem w telewizji nic nie wspominać. Jestem idiotą. Przez moją lekkomyślność Izuku jest w niebezpieczeństwie.
-Młoda mała Omega. Chłopak ma bardzo silną moc. Chodzi do UA. Obiecująca przyszłość...
W tym momencie mężczyzna przyłożył nóż do gardła Izuku
K-Zostaw go skurwielu!
Wiedziałem, że mnie nie usłyszy, a mimo to krzyczałem.
-Jeśli chcesz udowodnić, że zasługujesz na bycie bohaterem numer jeden, przyjdź do opuszczonego budynku na ulicy ***. Bądź sam inaczej go zabijemy.
K- Kurwa!
Szybko sięgnąłem po moją torbę i przebrałem się w swój strój. Wsiadłem do auta. Podczas gdy jechałem, napisał do mnie... Izuku. Chwyciłem telefon w błyskawicznym tempie.
,,Z tej strony Ashido, przyjaciółka Izuku. Planujemy go odbić. Pomóż nam"
Nie mam na to czasu.
Napisałem:
,,Zostawcie to bohaterom"
Zaparkowałem na parkingu i pobiegłem do wskazanego miejsca. Kiedy przyszedłem, otaczała go masa policji.
-Dobrze, że Pan już jest!
K-Jak sytuacja?
-Nie reagują. Jakby ich tam w ogóle nie było.
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
Любовные романыAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...