16+
___________
DZIEŃ PÓŹNIEJ
Izuku
Cicho stęknąłem i przekręciłem się na brzuch. Doskwierał mi ból w dolnych partiach ciała. Położyłem rękę na bok dotykając ciepłego ciała mojej Alfy. Chłopak jeszcze spał. Pewnie było wcześnie. Sięgnąłem po telefon i spojrzałem na godzinę. Była dopiero 7. Z wielkim trudem przeczołgałem się na brzuch blondyna. Położyłem twarz na dekolcie chłopaka. Zacząłem obwąchiwać jego szyję.
Zapach był piękny... taki podniecający...
Przygryzłem wargę i spojrzałem na budzącego się blondyna. Gdy tylko zobaczyłem rubinowe tęczówki, wbiłem się w usta ich właściciela. Alfa mruknęła i objęła mnie w pasie.
K-Jak tam dolne partie?
Kacchan ścisnął mnie za pośladki przez co cicho jęknąłem.
K-Boli?
D-Mhm...
Opadłem na klatkę chłopaka, który zaczął mnie głaskać po głowie.
Czemu on musi iść do pracy? Chciałbym się z nim pokochać. Nawet okropny ból dupy bym zniósł. Może użyje tych zabawek erotycznych co dostałem na urodziny? Przynajmniej tak się zadowolę... Chociaż nie wiem czy Kacchanowi by się to spodobało. Może lepiej by było gdybym to przy nim tego użył... Muszę się przygotować.
~>~>~>~>~>~>
Umyłem się używając mydła o delikatnym zapachu. Rozczesałem i ułożyłem włosy. Wyszorowałem porządnie zęby, płucząc je potem specjalnym, miętowym płynem. Wyjąłem kosmetyki i zacząłem się malować. Użyłem cieni do oczu, eyeliner'a oraz truskawkowej pomadki. Mimo, że jestem Omegą dość rzadko używam tego typu kosmetyków. Niektóre osoby należącej do tej samej drugiej płci co ja codziennie nakładają tony makijażu. Prawdopodobnie chcą tym skusić jakieś Alfy. Tak naprawdę jedynie je odpychają lub są wykorzystywane lub uznawane za dziwki. W ten sposób upokarzają wszystkie Omegi. Tak nie wypada.
Wziąłem swoje prezenty i zaniosłem do sypialni. Wyciągnąłem wszystkie zabawki erotyczne. Zacząłem je oglądać, a potem czytać instrukcje. Czasami sięgałem po telefon by się doinformować. Po 15 minutach czułem się w tym temacie mistrzem. Uważałem, że wiem już wystarczająco dużo, więc mogę się już przygotowywać.
Nagle poczułem uścisk w podbrzuszu. Cicho stęknąłem. Nieświadomie skierowałem rękę do swoich spodni. Zorientowałem się dopiero wtedy gdy stwardniałem.
Kacchan się chyba nie obrazi gdy zabawię się chwilę bez niego.
Sięgnąłem po jeden z prezentów. Miał on kształt penisa. Na dole zauważyłem jakiś włącznik. Nacisnąłem go. Sztuczny członek zaczął mocno wibrować. Zarumieniłem się lekko. Wyłączyłem wibracje. Drżącymi rękoma zdjąłem spodnie i bokserki. Położyłem się na łóżku. Wziąłem wibrującego penisa do reki, by po chwili włożyć go w siebie. Podczas tej czynności cicho stęknąłem. Byłem jeszcze obolały po wczorajszym.
Jednak Kacchan ma znacznie większego...
Zacisnąłem powoli po czym zacząłem powoli wkładać i wykładać przedmiot. Z moich ust wydobywały się seksowne (tak je nazywa moja Alfa) sapnięcia.
Po jakimś czasie postanowiłem nacisnąć guziczek. Poczułem jak wszystko we mnie buzuje. Przedmiot drgał coraz mocniej i mocniej. Nie mogąc się powstrzymać wziąłem do drugiej ręki mojego penisa, by zacząć się masturbować. Chciałem dojść jak najszybciej.
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
RomanceAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...