_______________
PIĄTEK
M-Według mnie powinieneś coś zrobić.
D-Mówiłem ci. Nie będę już poruszał tego tematu. Nie chce się już więcej kłócić... Twoja rada mi tylko zaszkodziła.
M-Nie przesadzaj.
D-Nie znasz go, więc się nie wypowiadaj.
M-Słuchaj słońce. Nie musisz go podrywać. Po prostu zorganizuj coś. Tylko tak żeby wiedział czego oczekujesz. Zostaw gdzieś swój zapach. Zobaczy, że się starałeś. Będzie przyparty do muru. Albo powie ci prawdziwy powód dlaczego nie chce tego robić, albo to zrobicie. I tak wyjdziesz z tego zwycięsko.
D-Sam nie wiem...
K-Rób jak chcesz. Ja ci tylko radzę.
Pożegnałem się z przyjaciółką i pobiegłem w stronę Kacchana.
Przytuliłem go, po czym wsiadłem do samochodu.
Dojechaliśmy do domu. Zjedliśmy obiad, odrobiłem lekcje. Alfa zaczęła pisać coś na komputerze.
D-Mogę coś na ból głowy?
K-Boli cię?
D-Mhm.
M- Weź sobie z szafki, tam na pewno są.
Poszedłem do niedużego pokoju. Przez to, że Kacchan jest bohaterem, ma w domu specjalne pomieszczenie w którym trzyma leki, opatrunki i wiele, wiele innych. Otworzyłem szafkę z lekami. Zacząłem w niej grzebać. Wziąłem jedną tabletkę na ból głowy. Gdy miałem się już wracać, moją uwagę zwróciło białe pudełko. Otworzyłem je. W środku stały trzy opakowania tego samego leku. Wziąłem do ręki jedno z nich. Przypomniałem sobie, że blondyn ostatnio ciągle bierze te tabletki. Mówił, że to są jakieś witaminy czy coś w tym stylu... Jednak to nie wygąda jak witaminy.
Zacząłem czytać opis.
-Lek dla Alf. Powstrzymuje podniecenie i obniża stopień węchu.
Co to kurwa jest?!
Wyjąłem ulotkę. Musiałem dowiedzieć się czegoś więcej.
•sposób użycia
Dozwolone maksymalnie 2 tabletki dziennie. Drugą dawkę można wziąć 9 godzin później. Nie można rozgryzać tabletki.
•ostrzeżenie
Niedozwolone jest branie leku w nieodpowiednich odstępach i w zbyt dużej dawce. Może to zaszkodzić zdrowiu jak i spowodować problemy z płodnością.
Kacchan na pewno brał więcej tabletek niż powinien....
Tak się chce bawić? W porządku, zastosuje się do rady Miny. Ale to już jutro. Dzisiaj nie mogę po sobie nic poznać.
Schowałem wszystko tak jak było i wyszedłem z pomieszczenia.
Nalałem wody do szklanki i połknąłem tabletkę na ból głowy.
Jutro Kacchan idzie do pracy. Będę miał czas na przygotowanie wszystkiego.
A ja myślałem, że nie jestem atrakcyjny, a on faszerował się jakimś gównem.
~>~>~>~>~>~>~>
NASTĘPNY DZIEŃ
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
RomanceAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...