TAMTEN ROZDZIAŁ TO TYLKO DODATEK. NIE MIAŁ WPŁYWU NA FABUŁĘ
Proszę o nieduży hejt dla Izukusia. Nie obrażajcie takiej uroczej mordki 🥺
__________
PARĘ DNI PÓŹNIEJ
Katsuki
K-Przespałem się z Izuku
Y-O! Czyli już wszystko dobrze?
K-Nie...
Wcale nie jest dobrze. Nawet jest gorzej. Przez to zaczęła mnie dręczyć jedna, straszna myśl: ,,Czy Izuku jest ze mną tylko dla seksu". Kiedy mu to zaproponowałem bardzo się ucieszył... Ja w sumie też. Przecież w końcu mogłem zbliżyć się do ukochanego. Jednak później było znowu to samo. Znowu mnie zostawiał.
Zrobiliśmy to jeszcze później. Ta sama sytuacja.
Pewnie wiele osób powiedziałoby, że jestem głupcem, ale... Zamierzam to kontynuować. Nawet jesli to oznacza moje cierpienie. Przecież to jedyny sposób by chociaż na chwilę zbliżyć się do mojej Omegi. Zrobię wszystko by te chwile trwały jak najdłużej.
~>~>~>~>~>~>~>
Skakałem po dachach wspomagając sie wybuchami. Biegłem ile sił w nogach by tylko jak najszybciej znaleźć się w miejscu ataku. Całą drogę byłem instruowany przez słuchawkę przez mojego asystenta.
N(Hayato Nakumara- dawno go nie było)- Proszę skierować się w stronę tego wielkiego biurowca
K-Te jakieś neonowe znaczki?
N-Tak
K-Dobra, słyszę jak tam walczą. Dzieki
N-Życzę szczęścia panie Bakugou
Rozłączyłem się i pobiegłem w stronę odgłosów.
Na samym środku ulicy znajdował się złoczyńca o purpurowej cerze. Miał złote tęczówki i czarne włosy do ramion. Był wychudzony, ale miał niesamowicie długie kończyny. Stanąłem z boku i zacząłem się rozglądać, by widzieć jak wygląda sytuacja.
Th-Bakugou!
No nie mówcie mi, że...
Niebieskowłosy podbiegł do mnie ciężko dysząc.
Ty-Całe szczęście, że udało ci się przyjść.
K-Tch. Gadaj o co chodzi.
Th- Złoczyńca ma quirk, który wydłuża jego kończyny. Do tego wzmacnia mięśnie przez co może kruszyć ściany.
K-Jacyś poszkodowani?
Th-Ludzie z okolic zostali ewakuowani. Jednak nie możemy dostać sie do zniszczonego budynku, ponieważ zloczynca go nie odstępuje na krok.
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
RomanceAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...