Salaş bir mekana geldiğimizde "Etraf nasıl? Güzel mi?" diye sordum.
"Evet, çok güzel. Yine de benim kadar güzel değil." diyen Zülal'e "Egoist." dedim.
"Ne istiyorsunuz?" diye soran garson ile bizimkilere "Siz seçin. Ben lavaboya gidip geliyorum." dedim.
"Sana eşlik edeyim." diyen Tuna'nın koluna girdim.
Lavabonun önüne geldiğimizde "Ben buralarda bekliyorum." dedi.
"Bu kadar da değil. Geri dönebilirsin." dedim.
"Olsun." deyince gülerek lavaboya girdim.
İşimi hızlıca hallettikten sonra tam çıkacakken Tuna'nın birisiyle konuştuğunu duydum.
Az önce bizimle ilgilenen garson "Patron işi artık bitirmeni istiyor." dedi.
"Bu kadar hızlı yapamam." dedi Tuna.
"Daha ne kadar zamana ihtiyacın var?" diye sordu garson.
"Bilmiyorum. Babasını da tehdit ettim. Her an işimi halledebilirler." dedi Tuna.
"O zaman dikkatli ol. Patronun artık sabrı kalmadı." dedi garson.
"Halledeceğim." diyen Tuna'nın üzerine garson "Umarım." dedi.
"Artık işine dön. Dikkat çekeceğiz." diyen Tuna ile garson "Tamam." dedi.
İki dakika geçtikten sonra lavabodan çıktım ve "Bekletmedim, değil mi?" diye sordum.
"Bekletmedin, masaya dönelim." deyince gülümseyerek koluna girdim.
Masaya döndüğümüzde sandalyeye oturdum ve "Doğru düzgün tanıştıramadım. Tuna, Zülal benim kuzenim. Zülal, Tuna da bana bir süre bana yardım edecek. Evime hırsız girince babamlar endişe duydu." dedim.
"Sinan da bahsetti zaten. Tanıştığıma memnun oldum, Tuna. Bizim okula da gelmişsin. Artık bizden biri sayılırsın." dedi Zülal.
"Evet, öyle." diyen Tuna, az önceki garson ile konuşmasından ötürü korkutucu geliyordu.
Bu duyduklarımı babama anlatmalıydım. Tuna'nın niyeti o konuşmalara bakarak hiç de iyi değildi.
"Siparişler birazdan gelir." diyen Sinan'a "Zaten o kadar acıkmadım. Beklemek sorun olmaz." dedim.
"İyi misin? Yanakların kızarmış." diyen Sinan'a "Burası sıcak geldi." dedim.
"Hem sıcak diyorsun hem de saçın açık geziyorsun." diyerek saçımı topladı.
Tebessüm ederken "Haklısın." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...