"Şey pardon, bölüyorum." diyen Zülal'in sesi bir tuhaftı.
"Ne bölmesi, mal. Öyle konuşuyorduk." dedim.
"Aranızda bir şey varsa benden saklamayın. Yani yakın arkadaşlarız sonuçta." diyen Zülal'e "Lan aramızda bir şey yok diyorum. Nerenden dinliyorsun beni?" diye sordum.
"Sizi öyle görünce yanlış anladım." dedi.
"Şey o zaman ben gidiyorum. Sonra görüşürüz." diyen Zülal'e "Nereye?" diye bağırsam da cevap vermedi.
"Gitti." diyen Sinan'a "Bu kızda bir şey var. Sesi falan da tuhaftı. Gidip ne olduğunu öğreneyim." dedim.
"Tamam güzelim." diyen Sinan ile ayağa kalkıp odadan çıktım.
Bu kızın nereye gittiğini de bilmiyorum ki!
"Zülal!" diye seslendim. Sesimi duyamayacak kadar uzaklaşmış olamazdı.
"Efendim." diyen Zülal'in sesini takip ederek yanına gittim ve "Ne oldu sana?" diye sordum.
"Bir şey olmadı." deyince "Hadi ama beni kandıramazsın. Ne oldu, anlat." dedim.
"Tenha bir yere geçip konuşalım o zaman." deyince gülümseyerek "Ben kör bir insanım. Neresi tenha bilemiyorum." dedim.
Zülal koluma girdiğinde gülümseyerek yürümeye başladım. Zülal'in ya da Sinan'ın üzülmesine kıyamıyordum.
"Burası tenha bir yer." diyen Zülal ile "O zaman anlat bakalım. Ne oldu sana?" diye sordum.
"Yeni yeni bir şeyin farkına varıyorum." deyince merakla "Neyin farkına varıyorsun?" diye sordum.
"Sanırım Sinan'dan hoşlanıyorum." demesi ile heyecanla "Az önce de kıskandığın için öyle oldun." dedim.
"Evet." demesiyle tebessüm ettim.
"Sinan benim kardeşim sayılır. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Az önce de sadece sevdiğin için kıskanmışsın ama buna hiç gerek yok. Sinan ile aramda öyle bir ilişki olmasının mümkünatı yok." dedim.
"Çok saçma bir kıskançlık olduğunun farkındayım. Yine de Sinan'ın sana öyle güzelim falan demesi kalbimi kırıyor." dedi.
"Güzelim lafını herkes birbirine söyler fakat Pamuk Şeker'im gibi özel bir sahiplenme kelimesini herkes söylemez. Sana dediği daha özel. Bu nedenle asıl benim seni kıskanmam lazım. Kankamı çalıyorsun." dedim.
Zülal bu dediğime gülünce "Bizden yana için rahat olsun. Zaten Sinan'ın çoğu zamanı bizle geçiyor. Başka bir kızla tanışıp da hoşlanmış olamaz." dedim.
Zülal "Teşekkür ederim." deyince "Lafı bile olmaz. Şimdi Sinan'ın yanına git ve güzel vakit geçir. Bende şu salağı bulup eğitim programını ayarlayacağım." dedim.
Gülerek "Kolay gelsin." diyen Zülal'e "Teşekkürler." dedim ve yanından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
Chick-LitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...