"Çok güzel gülüyorsun." diyen Tuna'ya utanarak "Efendim?" dedim.
"Gülüşün çok güzel. Gamzesiz gülümsüyorsun. Ki bence çok güzelsin." dedi.
Gülümseyerek "Yakalandın. Bende o şarkıyı çok severim." dedim.
"Tüh." diyen Tuna'ya gülümsedim.
Sevdiğim sanatçılardan biri olan Yaşlı Amca'nın İstanbul Beyefendisi şarkısında "Gamzesiz gülümsüyor/ Ki bence çok güzel" diye bir söz var.
"Şey istersen anlatmaya devam et." dedim.
"Doğru, anlatmaya devam edeyim." dedi ve derin bir nefes verdi.
"Cuma günleri ise ateşli silahlar hakkında bilgi vereceğim ve kullanmayı öğreneceksin." dedi.
"Kör birisi için çok heyecanlı." dedim.
"Kendine kör diyerek ayrımcılık yapma. Senin yerine kim olsa çok heyecanlanır." dedi.
Bu dediğine gülümserken "Cumartesi günü ise bomba hakkında bilgi alacaksın." dedi.
"Bu heyecanlandırmaktan çok korkutuyor." dedim.
"Yanında ben varım. Korkmana gerek yok." dedi. Bu dediği bana güven verirken derim bir nefes aldım.
"Pazar günü ise deşici aletler hakkında bilgi alacaksın. Görme engelin, bunların hiçbirini yapmana engel olamayacak." dedi.
Ayağa kalktım ve "O zaman yarın erken kalkacağız. Geç olmadan yatıp uyusam iyi olur." dedim.
"Tamam." deyince dolabıma gittim ve pijama aldıktan sonra banyoya gidip üstümü değiştirdim.
Geri odaya döndüğümde bir şey demeden yatağa uzandım.
"Öyle yatılır mı?" diye soran Tuna'ya "Yatışımda ne varmış?" diye sordum.
"Üstün başın açıkta. Hastalanacaksın." dedi ve üstümü örttü.
Dalga geçerek "Tamam anne." dedim.
"Geç dalganı bakalım." deyince gülerek "İyi geceler." dedim.
Alnımdan öptükten sonra "İyi geceler." dedi.
Üstüme örttüğü battaniyeye içten sarıldım ve yaşadıklarımı düşündüm.
Çok karışık ve garipti. Ne kadar zor olsa da olanlar beni mutlu ediyordu.
Annemlerin beni aslında çok umursaması, Tuna'nın benimle böyle ilgilenmesi, Zülal'in Sinan'dan hoşlanması, ajanlık, görebilmem için bir tedavinin olması...
Gülümserken gözlerimi kapadım ve düşüncelerden uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...