Tuna'dan Devam
Sedef'in uyuduğunu görünce gülümseyerek saçlarının üzerinden öptüm.
"Uyudun ama sana bir hikaye anlatmak istiyordum." dedim.
Derim bir nefes verdim ve sessizce hikayeyi anlatmaya başladım.
"Yirmi dört yaşında genç bir adam varmış. Koşarak bir toplantıya yetişmeye çalışıyormuş."
Aklımda o gün canlanırken gülümsedim. Daha dün gibiydi.
"O sırada okula yetişmek için koşan on altı yaşındaki kız ile çarpılaşmış. İkisi de acelesi olduğu için birbirlerine bir şey deme fırsatına erişememiş fakat üç saniye bakışmışlar. İşte adam o an genç kızın masmavi gözlerine tutulmuş. Nabzı hızlanmış, göz bebekleri büyümüştü, genç adamın." dedim ve derin bir nefes aldım.
"Bir gün geçmiş. Adam aklından genç kızı çıkaramamış. Kısa bir araştırma sonrası kızın teşkilattaki müdürlerden birinin kızı olduğunu öğrenmiş. Müdürler diğer ajanlardan daha tehlikeli işler yaptığından aileleri de bir o kadar tehlikeye giriyormuş. Bu sebeple müdürün kızını korumak için iki kişi görevliymiş." dedim.
Sinan ve Zülal'in bu görevde olduğunu öğrendiğim şaşkınlığım aklıma gelince güldüm.
İkisinin olmasını hiç beklemiyordum. Sinan'ı da kıskanmıştım.
"İki farklı timden ajanlar kızın çevresinde olursa dikkat çeker, zarar görür diye genç adam, kıza hiç yaklaşamamış." dedikten sonra derin bie nefes verdim.
"Genç kız, görme yetisini kaybedince genç adam ondan da çok acı çekmiş ama geliştirmekte oldukları teknolojiyi genç kızın tedavisinde işe yarayabilir diye daha bir azimle emek harcamış." dedim.
Sabahladığım günler gözümün önünden geçerken güldüm. Yorucu günlerdi.
"En sonunda tedavi bulunmuş ve genç adam engelli insanlar için yapılan gizli proje yirmi altı için kızı da seçmiş. İşte o an bir dedikodu yayılmış." dedim ve konuşmama Sedef'in yüzüne bakarak devam ettirdim.
"İki farklı tim karşı karşıya gelmek zorunda kalmış. Birisinin amacı genç kızı, bu işlerden uzak tutmaktı. Genç adamın amacı ise genç kızı bu işlere çekip tedavisini yaptırmaktı." dedim.
Sedef'in üzerine diğer kolumu atıp ona sarılırken "Hikaye bu kadardı. Umarım bunu sana daha sonra anlattığımda bana olumlu dönüş yaparsın." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
Romanzi rosa / ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...