"Ne koşulu?" diye sordum.
"Sedef! Hadi, sahile gideceğiz." diye bağıran Zülal ile Tuna "Birazdan buraya gelirler. Numaram sende var. Ara beni." dedi.
"Buradan nasıl çıkacaksın?" diye sordum.
"Buraya girdiğim yoldan yani camdan." dedikten sonra ayaklandı.
Bende ayağa kalktım ve "Ben hanginize güveneceğim?" diye sordum.
"Hepimize güvenebilirsin. Hepimiz senin iyiliğin için çalışıyoruz." dedi.
Ayak sesleri gelirken Tuna "Aramayı unutma." dedi.
"Tamam." derken kapı açıldı.
"Kiminle konuşuyorsun?" diye soran Zülal'e "Kendi kendime konuşuyordum. Ee gidiyor muyuz?" diye sordum.
"Evet, gidelim." deyince bastonumu aldım ve odadan çıktım.
"Kanka acayip güzel dükkanlar gördüm. Kesinlikle gitmeliyiz." dedi Zülal. Onun bu haline gülümserken merdivenlerden indik.
"Zülal, seni de mi bozdu? Hiç bekletmezdin." diyen Sinan'ın dediğinde gülerken Zülal "Tabii bekleyeceksin göt." dedi.
"Tartışmayı kesin de sahile gidelim. Sahilde yürüyüş yapmayı özlemişim." dedim.
"O zaman önden kadınlar." diyen Sinan'ın üzerine evden çıktık. Sahil zaten hemen karşısıydı. Vakit kaybetmeden sahile gittik.
"Buranın havasını özlemişim." dedim.
"Öyleyse daha sık gelelim güzelim." diyen Sinan ile Zülal "Ben bir şey desem bu kadar umursanmaz." dedi.
"Birileri kıskandı." dedim gülerek.
"Sedef!" diye bağıran Tuna ile anlamayarak sesin geldiğini yöne döndüm.
"Ne oluyor?" diye sordu Zülal.
Tuna yanımıza geldi ve "Saat üç yönünde iki adam var. Kulaklarına bakın." dedi.
"Bu kulaklıklar fazla gelişmiş. Takip ediliyoruz." dedi Sinan.
"Tahminime göre yakındaki otelde konuluyorlar." dedi Tuna.
Zülal "Devamı da olabilir." deyince "Neler oluyor?" diye sordum.
"Yolda anlatırız. Buradan gitmemiz gerekiyor." dedi Tuna.
Sinan "Zülal arabayı hazırla." derken Tuna "Sinan görevlerimizin amaçları farklı ama mantığı aynı. Sedef'i korumak için gizli binaya götürmeliyiz." dedi.
"Sikeyim böyle işi. Gizli binada buluşuruz." dedi Sinan.
"Sedef şimdi heyecanlanma. Sanki normal yürüyormuş gibi buradan ayrılacağız." dedi Tuna ve elimi tuttu.
"Tamam." dedim.
Tuna yürümeye başlarken Sinan "Dikkatli olun." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...