"Ajan?" diyen Ahmet Bey ile Tuna benden uzaklaşırken ben utancımdan kafamı yere eğmiştim.
"Romantik anlarınızı odada yaşayın. Kızın babası burada bir müdür ve kızıyla yakın olduğunu görürse sana acımaz." dedi Ahmet Bey.
Tuna "Peki efendim." deyince Ahmet Bey "İyi günler ve çalışmalarınızda başarılar dilerim." dedi.
Hiçbir şey diyemiyorken Tuna "Gitti." diyerek beni bilgilendirdi.
"Niye öyle hareketler yapıyorsun? Bak, yanlış anlaşıldık. Of, rezillik." dedim.
Tuna gülerek "Kızardın." deyince "Bizim hani vaktimiz yoktu? Niye oyalanıyoruz?" diye sordum.
"Çünkü şu an çok tatlısın ve senin bu halini doya doya izlemek istiyorum." deyince orta parmak çektim ve yürümeye başladım.
"Yalnız diğer taraftan gideceğiz." demesi ile arkamı döndüm ve "Biliyorum zaten." dedim.
"İyi o vakit sen bizi götürürsün." demesiyle "O kadar da değil." dedim.
Tuna'nın cevap vermesine izin vermeden telefonu çalınca olduğum yerde onu beklemeye başladım. Tuna telefonla konuşurken merakla onu dinliyordum.
"Güvenlik hatta geçin, ajan. Güvenlik kodum 14t2006krdyglr." dedi.
Karşıdaki bir şeyler demiş olmalı ki Tuna "Tamam, mühimmat odasına uğrayıp geliyorum." dedi.
Tuna "Sedef." deyince "Gidiyor musun?" diye sordum.
"Geç olmadan dönmek için uğraşırım. Sen Sinanlar boştaysa onları bul. Onlar sana yardımcı olur." dedi.
"Tamam, ben hallederim. İşine bak." dedim.
"O zaman görüşürüz." dedikten sonra yanımdan uzaklaşınca derin bir nefes verdim.
"Sedef." diyerek yanıma geri dönünce "Efendim." dedim.
"İnsan unuttuğumu hatırlatır." deyince "Neyi unuttuğunu?" diye sordum.
Yanağımdan öptü ve "Şimdi oldu." dedi.
Yanaklarım alev alırken yanımdan ayrılınca gülümsedim. Teşkilatın ortasında mal mal sırıtmayı kesmelisin, Sedef.
"Sedef." diye seslenen Sinan ile "Bende tam yanına gelecektim. Tuna'nın işi çıktı da bugün bana sen yardımcı olur musun?" diye sordum.
"Sorman hata. Kahvaltı yaptın mı?" diye sordu.
"Yok, daha yapmadım." dedim.
Kolunu omzuma attı ve "O zaman ilk kahvaltı yapalım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
Genç Kız EdebiyatıGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...