"Şimdi eğitim programını hazırlayalım." diyen Tuna ile "Eğitmenciğim sana güveniyorum. Hafif bir program hazırlıyıver." dedim.
"O zaman süreç uzar." deyince "Peki, nasıl bir program ayarlamayı düşünüyorsun?" diye sordum.
"Öncelikle erken kalkacaksın." demesi ile endişeyle "Ne kadar erken?" diye sordum.
"Yedi ideal. Saat on ikide uyusan, yedi saatlik uyku ile dinç kalkarsın." dedi.
"Korktuğum kadar da erken değilmiş." dedim.
"Vicdansız değilim." deyince aklıma bir kitap geldi. Vicdansız bir eğitim ve eğittiği bir öğrenci arasındaki bir kitaptı. Tuna ile eğitim öğrenci aşkı yaşama aklıma gelmesi ile yanaklarım alev aldı.
"Bir anda kızardın, ne oldu?" diye sorunca "Aklıma bir kitap geldi. Onu düşünüyordum." dedim.
"Adı ne bu kitabın?" diye sorunca "Kimsesizler. Burcu diye birisinin kitabı." dedim.
"Duymamıştım." deyince "Kitapları güzel. Okuyabilirsin. Ben seviyorum." dedim.
"Konusu ne bu kitabın?" diye sorunca "Bir eğitmen ile öğrencinin aşkıydı." dedim.
"Eğitmenine böyle bir kitap önermenden dolayı altından bir anlam çıkarmalı mıyım?" diye sordu.
Gülerek "Sende altında bir anlam çıkarmak için yer arıyorsun." dedim.
"Olabilir." deyince dalga geçerek "Yoksa bana aşık mısın?" diye sordum.
Gülerek "Sana aşık olmamı bu kadar çok mu istiyorsun?" diye sordu.
Dalgayla "Bana aşık olman için her şeyimi veririm. Senin için bitiyorum." dedim.
Bana doğru yaklaştığını hissederken oturduğum yatakta geriledim.
"Her şakanın altında bir gerçek yatar." demesi ile yüzümü buruşturdum.
"Abicim az uzaklaş." dedim.
"Kızardın da biraz." demesi ile onu ittirdim.
Bu yaptığıma gülerken kapı tıktıklandı ve içeri birisi ya da birileri girdi.
"Sedef'in şu an işi var mı?" diye soran babama Tuna "Eğitimi için program ayarlıyorduk ama ben de hallederim." dedi.
"Tamam o vakit. Sedef benimle gelir misin?" diye sordu babam.
"Tabii." dedim ve ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...