"Sanırım cevabım." diyordum ki kapı bir anda açıldı.
Endişeyle ayağa kalkarken "Sedef." diyen babama korkuyla "Baba." dedim.
"Kapıyı açmadan önce tam olarak burada ne oluyordu?" diye soran babama cevap vermekten kaçınmak için "İşin olduğunu sanıyordum. Ne zaman geldin?" diye sordum.
Babam, tehditkar bir ses tonunda "Az önce geldim ve sorumun cevabını bekliyorum." dedi.
"Kızınızdan hoşlanıyorum." diyen Tuna'nın üzerine babamla aynı anda "Ne?" diye bağırdık.
"Sedef." diyen babama "Benimde yeni haberim oluyor. Bu ne terbiyesizlik. Abicim senden beklemezdim. Müsaadenle baba, ben çıkıyorum. Aynı odada kalmam yanlış anlaşılabilir." dedim ve odadan kaçarcasına çıktım.
Tuna arkamdan "Sedef!" diye seslenirken arkamdan kapıyı kapattım.
"Neler oluyor?" diye soran Sinan'a "Tuna ile yakınlaşmışken babam içeri girdi. Tuna da babama benden hoşlandığını söyledi. Bende topu Tuna'ya atıp kaçtım." dedim.
"İyi etmişsin." diyen Zülal ile gülerek kulağımı kapıya yasladım.
"Demek kızımdan hoşlanıyorsun." diyen babamın sesinden tırsarken "Kantinden ne aldınız?" diye sordum.
"Kahve, ister misin? Sana da alıp geleyim." dedi Sinan.
"Seninki bitti mi?" diye sordum.
"Yok, daha içiyorum." deyince elinden kahvesini aldım ve içmeye başladım.
Sırıtarak "Kahve için teşekkürler." dedim.
"Rica ederim." diyen Sinan'ın omzuna kafamı yasladım ve "İçerideki konuşmalar iyi duyulmuyor." dedim.
"Tuna'dan sonra ne konuştuklarını öğrenirsin." dedi Zülal.
"Doğru, öğrenirim. Ee siz neler yapıyorsunuz?" diye sordum.
"Biz mi? Ne alaka?" diye soran Zülal ile aynı anda Sinan "Biz de nereden çıktık? Her zamanki biziz yani." dedi.
"Salaklar. Sadece ne yaptığınızı sordum. Niye böyle eliniz ayağınıza dolaştı?" diye sordu.
İkisi de kalakalırken "Bir şey demedim diye düşünün." dedim ve koridordaki sandalyelerden birine oturup Sinan'dan çöktüğüm kahvenin son yudumlarını içtim.
"Gerçekten şerefsizin tekisin." diyen Zülal'e sırıtarak "Bu kahve bana yetmedi. Bir tane daha alıp gelsenize." dedim.
"Bekle. Ben alıp geleyim." diyen Sinan'a "Adam." dedim ve arkama yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...