Karakolda ifade verdikten sonra Sinan'ın evine gelmiştik. Polisler, Tuna'nın bir tür çete işinde olduğundan şüpheleniyorlardı. Bana, Tunaların işine yarayacak bir şeye sahip olup olmadığımı sormuşlardı.
"Artık aramıza dön, Sedef. O şerefsiz yakalanacak ve normal bir şekilde hayatımız devam edecek." dedi Sinan.
Sıkkınlıkla "Biliyorum ama o yakalanana kadar içim rahat etmeyecek." dedim.
Yüzümü elleri arasına alırken "Biliyorum güzelim, çok korktun ama şimdi yanımdasın. Seni koruyacağıma söz veriyorum. Hem için rahat etsin diye tüm camları, kapıları kapattım. Kaç kez kilitledim." dedi.
"Bugün yanına yatabilir miyim? Eski günlerde olduğu gibi?" diye sordum.
"Bunu sorman hata. Ben sana kıyafet vereyim. Sonra eskiden olduğu gibi uzanıp sohbet edelim. Kafamız dağılır." dedi.
Bu dediğine gülümserken aklıma eski günler geldi. Ne kadar Zülal, Sinan ve ben üçlü bir grup olsak da Sinan ile olan arkadaşlığım daha güçlüydü.
Eskiden haftada en az bir gün birbirimizin evinde kalırdık. Ailelerimize biz uyuduk deyip uzanıp sohbet ederdik. Arada da film izlerdik.
Sırıtarak "Yürümeye üşeniyorum." dedim.
"Taşınmak istiyorum desene ona." diyerek beni kucağına alınca "Aynı şey, farklı betimlemeler." dedim.
Sinan yürürken "Evde çikolata var mı?" diye sordum.
"Sanki bu durumu kullanmaya başladın." deyince sırıtarak "Tabii kullanacağım." dedim.
Beni yatağa bıraktı ve giymem için elime kıyafet verdikten sonra "Ben mutfaktan çikolata getiriyorum. Sende giyin." dedi.
"Emredersiniz." dedim gülerek.
Sinan odadan çıkınca üstümü değiştirdim ve kendi kıyafetlerimi sandalyenin üzerine koydum.
Kendimi yatağa bırakırken derin bir nefes aldım. Bugün yaşadıklarım çok ağır geliyordu.
Sinan kapıyı tıktıklayarak içeri girdi ve "Çoktan yatağa kurulmuşsun." dedi.
"Bir ara odanın düzenini değiştir. Hep aynı düzen, sıkılmadın mı?" diye sordum.
"O zaman sana zorluk olur. Hem ben bu halini seviyorum." dedi ve yanıma uzandı.
Çikolatayı bana verince "Biliyor musun şu an yiyesim kaçtı." dedim.
"Niye? Bir şey mi oldu?" diye sorunca "Bu günün artık bitmesini istiyorum. Bu yüzden uyuyalım mı?" diye sordum.
"İstediğin gibi olsun." dedikten sonra örtüyü üstüme örtünce sıkıca ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...