Öncelikle selamun aleyküm gardaşlarım. Şimdi diyeceksiniz ki bu duyuru da neyin nesi? Neyin nesi demişken aklıma DKTT grubunun Neyin Nesi şarkısı geldi. Dur, bir dakika. Konudan sapıyorum.
Daha önce birkaç okuyucuma bahsettim ama hepinizin bilmesi gerektiğini düşündüm. Maalesef kitap yazmayı bırakıyorum.
Şaka lan şaka, gül diye. Of, şerefsizlik yapmasaydım olmazdı. Harbi nasıl bir insanım. Korkutmak zevk veriyor.
Neyse daha fazla uzatmadan neden duyuru paylaştığımı size söyleyeyim. Güllerim bazılarınızın bildiği gibi bir yıldır falan alerjim var. Şu son iki haftadır nefes darlığı başladı.
Ciddiyeti şöyle anlatayım, geçen gece nefes alamadım ve acile gitmek zorunda kaldım. Ondan sonra iki kez daha hastaneye gittim.
Şu an günde on küsur ilaç içiyorum. Hatta beş dakika sonra bir başka ilacım için alarm çalacak.
İki doktor randevum daha var ve doktor ya alerjik astım ya da astım var, dedi. İkisinin de tedavisi ve belirtileri çoğunlukla aynı. Yine de hangisi olduğunu anlamak için tekrar test için hastaneye gideceğim.
Bunu sizinle paylaşma sebebim kullandığım ilaçlar halsizlik, uyku yapıyor. Hatta psikolojik tuh halini bile etkiliyor.
Bu sebeple yaklaşık bir haftadır bana göre az bölüm atıyorum. Bunu bazılarınız fark etti de.
Hepiniz çok seviliyorsunuz ve yanımda olduğunuz çok teşekkür ediyorum. Şu günler bir geçsin tekrar aynı hızıma döneceğim.
Daha fazla uzatmak yerine burada bitirip bölüm yazmaya başlayayım. Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...