Sandığın

3.4K 288 175
                                    

Birkaç dakika bekledikten sonra aceleyle aşağı indim.

"Sinan neredesin?" diye sordum korkuyla.

"Buradayım." diyen Sinan'ın yanına gittim ve "İyi misin?" diye sordum.

"İyiyim, merak etme. Sana zarar verdi mi?" diye sordu.

"Hayır, vermedi." dedim.

Endişeyle "Ellerine ne oldu? Kesikler var." dedi.

"Ondan kendimi korumak için banyodaki aynayı kırdım." dedim.

"Beni biraz bekle. Eczaneden yaralarına bakmak için bir şeyler alıp geleyim." dedi.

"Gitmene gerek yok." dememi takmadan "Beş dakikaya dönerim." dedi ve evden çıktı.

Derin bir nefes alıp koltuğa oturduğumda duyduğum ses ile ürperdim.

"Beni özledin mi?"

Bıkkınlıkla "Gitmemiş miydin?" diye sordum.

"Ellerin yara halindeyken gitmek istemedim. Müsade edersen eline bakmak istiyorum." dedi.

"Sinan zaten eczaneye gitti. Sana gerek yok. Artık git. Hayatımdan çık." dedim.

"Sinan niye evde sargı bezi, krem varken eczaneye gitti? Kafası karıştı sanırım." deyince "Ne ima ediyorsun?" diye sordum.

"İnsanlar sandığın kişiler olmayabilir." dedi.

"O zaman sen bizim köy imamısın." dedim.

Bu dediğime gülerken yanıma oturdu ve elimi tutup krem sürmeye başladı.

"Ayrıca eczane arabayla on dakika uzaklıkta. Kaç yıldır oturduğu evde bunu bilmeliydi." dedi.

Derin bir nefes verdim ve "Amacın ne?" diye sordum.

"Sinan sana hiçbir zaman yalan söylemedi ama sakladığı çok şey var." dedi.

"Hadi sana bu konuda inandım diyelim. Yine de sana güvenmem. Çevremde başka insanlar da var, onların yanına giderim." dedim.

"Annen ve babanın yanına mı gideceksin?" diye sorunca "Bu seni ilgilendirmez." dedim.

Annem ve babamın yanına ölsem de gitmem. Zaten öyle geniş bir arkadaş çevrem de yok. Anca Zülal'in yanına giderim.

Tuna sağ elimi sargı beziyle satarken "Bence de onların yanına gitmeyeceksin. Sinan'dan başka arkadaşın çok yok. En fazla Zülal'in yanına gidersin." dedi.

"Ee" dedim.

"Zülal'e benden selam söyle. Ona eskiden pamuk şeker derdik." dedi.

"Uyduruyorsun." dedim.

"Eğer kafana ufak da olsa bir şey takılırsa beni ara." dedi ve ayağa kalktı.

"Aramayacağım. Hayatımdan defol git." dedim.

Yanağımdan öptükten sonra "Daha sonra görüşürüz." dedi ve gitti.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin