"Güvenlik şifremi söyle, söz cevap vereceğim." dedim. Tuna cevap vermezken masumca gülümsemeye çalıştım.
"Güvenlik şifresi, 24s7e15svglee4." diyen Tuna'ya "Kandırdım ki." dedim ve koşarak kabinlere gittim.
Askılığı aşağı indirdikten sonra buradaki şifreyi bilmediğimi fark ederek kalakaldım. Hay beynine sokayım, Sedef. Madem kaçış planı yapacaksın, düzgün yap.
"Sanırım bana ihtiyacın var." diyen Tuna'ya "Ben hallederim." dedim.
Kapının kilitlendiğine dair ses duyunca endişeyle "Ne oluyor?" diye sordum.
"Yalnız konuşmamız gerektiğini düşündüm." diyen Tuna'ya "Şey ya da şifreyi girsen ve tekrar kaçsam." dedim.
"İstemiyorsan istemiyorum diyebilirsin. Benden zaman da isteyebilirsin. Böyle kaçman, hayır demenin bir başka yolu gibi geliyor. Hem hastanede bana cevap verecektin. Şimdi niye vermiyorsun? Ne değişti?" diye sordu.
"Hiçbir şey değişmedi. Sadece yaş farkı gözümü korkutuyor." dedim.
"Yaş farkının ne önemi var?" diye sorunca "Daha lisem yeni bitecek. Sense üniversiteni bitirmişsin. İşin var. Hem insanın büyüdükçe kişiliği değişir. Mesela yirmi beş yaşıma geldiğimde aynı Sedef olmayabilirim. Zaten ben yirmi beş yaşıma geldiğimde sen otuz iki yaşında olacaksın. Bu gözüme çok büyük geliyor." dedim.
"Otuz üç." deyince anlamayarak "Efendim?" dedim.
"Sen yirmi beş yaşına geldiğinde ben otuz üç olacağım." dedi.
"Sana da çok gelmiyor mu?" diye sordum.
"Evet, çok ama ben bunu umursamıyorum." dedi.
Hiçbir şey demezken kafamı öne eğdim. Tuna'nın üzüldüğünü biliyordum ama daha sonra bu dediklerimin bizim karşımıza çıkmasını, üzülmemizi istemiyordum.
"Hastanede ne cevap verecektin?" diye sorunca "Kabul edecektim ama düşündükçe daha sonrasında bu yaş farkının..." diyordum ki bir anda beni kendine çekti.
Ne olduğunu anlamazken dudaklarımızı birleştirince ne yapacağımı bilemedim. Öyle korkuluk gibi duruyordum. Yaş farkına da edeyim. Şu an Tuna ile olmak istiyordum.
Kolumu boynuna doladım ve öpüşüne karşılık vermeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...