"Sedef, uyan hadi." diye seslenen Tuna ile "Benim daha uykum var." dedim ve ona sarılıp uyumaya devam ettim.
"Benimle uyumayı sevdiğini anlıyorum ama kalkman lazım." deyince nasıl yattığımızı hatırlayıp yatakta doğruldum.
"Ben seni dışarıda bekliyorum. Hızlı hazırlan." dedi ve yataktan kalktı.
Yataktan kalkarken "Tamam, hızlı olurum." dedim.
Kapı açılıp kapanma sesi gelirken banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi de fırçaladıktan sonra banyodan çıktım ve dolaptan gri eşofmanımı ve siyah tişörtümü giydim.
Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptıktan sonra beyaz bastonumu alıp odadan çıktım.
"Sen görmediğine emin misin?" diye soran Tuna'ya "Nereden anladın gördüğümü? O kadar gizlemeye çalışıyordum." dedim.
"Benimle çift gibi giyinmiş olmasaydın anlayamayacaktım da. Çok güzel rol yapıyorsun." dedi gülerek.
"Ne çifti?" diye sordum.
"Benimde üstümde gri eşofman ve siyah tişört var." deyince gülerek "Görebildiğimin yanı sıra sana aşık olduğumu da anlamışsındır." dedim.
"Evet, anladım. Artık benden kurtulamayacaksın." dedi.
"Vakit varsa üstümü değiştireyim." dememe rağmen kolunu omzuma attı ve "Maalesef hiç vaktimiz yok. Hemen gidip bir şey yememiz lazım." dedi.
"İnandım say." dedim ve yürümeye başladım.
Tuna bu dediğime gülerken "Ee abiciğim sevgilin var mı?" diye sordum.
"Yok abiciğim." deyince "Bu gidişle evde kalacaksın." dedim.
"Niye evde kalayım? Sen beni almaz mısın?" diye sormasıyla hafif duraksam da boğazımı temizledim ve "Bu gece kabusumda ne göreceğim de belli olma." dedim.
Tuna şaşkınlıkla "Benimle olmak kabus mu?" diye sorunca hiçbir şey demeden yürümeye başladım. Daha doğrusu kaçmaya başladım.
Kolumdan tutup beni duvarla arasına alınca sanki gidebilecekmişim gibi geriye gitmeye çalıştım.
"Bir cevap bekliyorum." demesi ile elimi yüzüne götürdüm ve gözünün önüne gelen saçlarına dokunarak "Bu saçlar gerçekten görmeni engelliyor." dedim.
Tuna gülerek "Benimle dalga mı geçiyorsun?" diye sorunca "Evet." dedim.
"Peki." diyerek bana daha da yaklaşınca heyecanla nefesimi tuttum.
"Ajan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...