Selçuk ve birisinin daha kazan dairesinde yakalandıklarını görmem ile yavaşça havalandırmanın kapağını açtım.
Toplamda üç adam vardı. Biri hemen benim altımdaydı. Derin bir nefes aldım ve havalandırmadan tam adamın üstüne atladım.
Selçuk da bu hareketlenmeden yararlanıp diğer iki adamı hallederken üstüne atladığım adamın saçından tutup kafasını üç dört defa yere çarptırttım.
"Sana gelme demiştim." diyen Selçuk'a "Bende seni dinlemedim." dedim.
Selçuk hallettiğimiz adamların silahını alırken bende birinin telsizini aldım.
"Şimdi planımız ne?" diye sordum.
Bilişimden olduğunu tahmin ettiğim adam "İnterneti ve iletişimi önlemek için teşkilat binasının beş noktasına mıknatıslı..." diyordu ki sözünü kestim ve "Ne yapmamız gerekiyor, onu de direkt." dedim.
"Teşkilat binasının duvarına yapıştırılmış on santim boyutunda aletler var. Onları bulup parçalamalıyız. Böylece tekrardan internete bağlanabilirim. Önemli bilgileri böyle kurtarmayı planlıyoruz." dedi adam.
"Hiç buldunuz mu?" diye sordum.
"Sadece bir tane." diye cevap verdi Selçuk.
"Ayrılalım. Daha hızlı buluruz." dedim.
"Hakan sen batı tarafına bakmayı sürdür. Bizde Sedef ile doğu tarafına ilerleyip ikiye ayrılırız." dedi Selçuk.
"Tamam." dedi Hakan ve batı yönüne gitti.
"Sinan'ın durumu hakkında bilgin var mı?" diye sordum.
"En son bacağından yaralanmıştı. Ciddi olduğunu sanmıyorum ama hızlı olunmazsa kan kaybı onu öldürür." diyen Selçuk ile sessizce yutkundum.
"Sedef biliyorum, zamanı değil ama seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum." demesi üzerine ona döndüm ve "Seni dinliyorum." dedim.
"Tuna beni seni koruyup en iyi şekilde eğiteceğimi bildiği için benden senin eğitmenin olmamı istedi fakat benim zamanla sana karşı duygularım oluştu." demesi ile "Ne diyeceğimi bilmiyorum. Bana böyle duygular beslediğini bilmiyordum." dedi.
"Sadece buradan sağ çıkmayabiliriz ve ben bunu sana söylemek istedim. Asla seni ya da diğerlerini üzmek veya Tuna ile aranı bozmak istemem. Eğer sağ çıkarsak da tayin isteyeceğim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...