Babamla bir odaya girdiğimizde annem "Kızım." dedi ve hızla bana sarıldı.
Uzun zamandır hissetmediğim bu anne kucağı kalbimi okşarken tebessüm ettim.
"Nasılsın?" diye soran anneme "İyiyim." dedim.
"Olanları öğrendikten sonra konuşmanız gerektiğini düşündük ama ne demeliyiz bilemiyoruz." dedi babam.
"Bir şey demenize gerek yok. Beni seviyorsunuz ve bu bana yeter." dedim.
Babam saçımı okşarken "Onca sene de ilgi görmeden büyüdün, şimdi ise ajanlık işleri... Hiç çocukluğunu yaşayamadın." dedi.
"Olsun. Ben hayatımdan memnunum." dedi.
Kapı tıktıklanınca babam "Gel." dedi.
Kapı açıldı ve bir adam "Görev için gelmeniz gerekiyor." dedi.
"Anlaşıldı. Geliyoruz." dedi annem.
"Şimdi gitmeliyiz. Sende Tuna Abi'nin yanına git. Eğitim programını öğren. Sonra da geç olmadan yat, uyu." dedi babam.
Tuna Abi'nin demesine gülerken "Tamam baba." dedim.
"O herif de sana çok yaklaşmasın. Fazla yaklaşırsa bana söyle, icabına bakayım." dedi babam.
"Tamam baba, söylerim." dedim.
"Hakkı, gitmeliyiz." diyen annem ile babam "Yine yanına geleceğiz, Sedef." dedi.
Onlar odadan çıkarken gülümsedim. Yıllardır beni sevmiyorlar, umurlarında değilim sanıyordum. Meğerse çok farklı bir açıklaması varmış.
Kapı tıktıklanınca o tarafa döndüm ve "Babama baktıysanız az önce çıktı." dedim.
"Ben daha çok kızıyla ilgileniyorum." diyen Tuna'ya gülerek "Bu kadar aşık olduğunu belli etme." dedim.
"Gizlemek için o kadar da uğraşıyordum." demesine "Sen malsın." dedim.
Bir anda beni kucağına alınca "Ne yapıyorsun?" diye sordum.
"Mallığımı gösteriyorum." deyince "Aman ne güzel. Yere indir beni." dedim.
"Odamıza kadar götüreceğim." dedi. Sırıttığını hissedebiliyordum.
Elimi yüzüne götürdüm ve "Bak saçların hala gözünün önüne geliyor. Önünü göremeyip düşersin. Arada kaynamak istemiyorum." dedim.
"O zaman bana sıkı tutun." deyince kollarımı boynuna sardım ve "Babam, Tuna Abi'n ile mesafeyi koru, demişti." dedim.
"Abi mi?" diye soran Tuna'ya gülerek kafamı göğsüne yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...