"Sanırım göstermediğim silah ve mermisi kalmadı." diyen Utku'ya "Bilgilendirmeler için teşekkür ederim." dedim.
"Rica ederim. Dışarı çıkmak ister misin?" diye sorunca "Aslında Sinan ve Zülal'in yanına gidecektim." dedim.
"Onlar göreve çağrıldı, o yüzden binada yoklar." deyince "O zaman benim için uyar. Hem şu an mola saatim. Sıkılarak oturmak yerine eğlenirim." dedim.
"Çok sevindim. O zaman gidelim." derken aklıma bir soru takıldı.
"Dışarı çıkmam sorun olur mu? Dışarı çıkma diye bir şey denmedi ama geçen çıktığımda Tuna vurulmuştu." dedim.
"Merak etme, bir şey olmaz." deyince "Emin misin?" diye sordum.
"Evet, eminim." demesiyle gülümseyerek "O zaman çıkalım." dedim.
Beraber dükkandan çıktıktan sonra "Nereye gideceğiz?" diye sordum.
"Şöyle yürüyelim diye düşünüyorum." deyince "İyi." dedim ve yürümeye başladım.
"Biraz durgun gibisin." demesinin üzerine "Aklım Tuna'da. Aceleyle gitti, bir şey mi oldu diye onu düşünmekten edemiyorum." dedim.
"Kaç senelik ajan. Başına bir iş gelmez." dedi.
"Tuna'ya neden görev veriliyor? Onun görevi şu an eğitmenlik değil mi?" diye sordum.
"Eğitmenliği bırakacakmış diye duydum." diyen Utku ile "Nasıl?" diye sordum.
"Sahaya inmeyi özlemiş. Şimdi de helikopter ile şehir dışına çıktı." diyen Utku'ya "Benim birisini görmem lazım. Daha sonra yürüsek olur mu?" diye sordum.
"Tabii olur. Zaten ben senin için yürümeyi teklif etmiştim." dedi.
"Sağ ol." dedim ve hızla dükkana girdim.
Girişteki ajana "Güvenlik şifrem 24s7e15svglee4." dedim.
"Geçebilirsiniz." deyince hızla ikinci sıradaki kabine geçtim ve askılığı aşağı indirdim.
Şifre bölümü açılınca derin bir nefes verdim. Buranın şifresini Tuna söylemişti.
"2724744" diye geçirdim aklımdan. Tuşların yerini elleyerek buldum ve şifreyi girdim.
Elimi duvara değdirdiğimde kaydığını hissettim. Asansöre bindim ve aşağıya indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...