Uyudun

2.1K 191 61
                                    

Banyodan çıktığımda odada ses yoktu. Of uyuyup uyumadığını da anlayamıyorum. 

"Pışt Tuna." dedim fısıldayarak. 

Cevap gelmeyince "Uyudun mu? Uyuduysan horla." dedim. 

Ses gelmeyince gülerek "Blöf yapıyordum." dedim.

Kendi kendime güldüğümü fark edince "İyicene delirdin, Sedef." dedim.

Tuna'nın yanına uzandım ve yavaşça ona sokuldum. Bana sarılmasıyla heyecanla "Uyanık mıydın?" diye sordum.

Gülerek "Evet." deyince "O zaman niye ses çıkarmıyorsun? Sana seslendim o kadar." dedim. 

"Cevap vermezsem ne yapacağını merak etmiştim ve bundan sonra cevap vermeyi düşünmüyorum." dedi.

"Geri zekalı." dedim gülerek.

"Bende seni çok seviyorum." demesine "Bende seni seviyorum." dedim.

"Üstünü düzgünce örtmeyi bilmez misin sen?" diye söylenerek üstümü örtünce "Senin örtmen daha çok hoşuma gidiyor." dedim.

Tuna bu dediğime gülerken "Şu ilk gün geldiğimizde girişteki adam bir dedikodudan bahsetmişti. Ne dedikodusuydu o?" diye sordum. 

"Bilmiyorum ki." deyince "Yalan atma. Bildiğinden eminim." dedim.

"Kulağıma sadece dedikodunun bir kısmı ilişti." deyince "Kulağına ilişen kısmı anlat öyleyse." dedim. 

"Ajanlardan biri farklı bir timin müdürünün kızına aşık olmuş ve ikazlara rağmen kızı uzun bir süre izlemiş." dedi.

"Sapık mısın, oğlum? Niye izledin?" diye sordum.

"Yanına gelemezdim. Sadece uzaktan izleyebiliyordum." dedi.

İki yıl boyunca uzaktan bakarak sevdiğini düşününce kalbim burkuldu. Zor olmalıydı. Birde üstüne ben yaş farkından dolayı sorun çıkarmıştım. Nasıl üzülmüştür?

Elini tuttum ve "Artık birlikteyiz ve eski zamanları konuşmaya gerek yok." dedim.

"İşte seni bu yüzden çok seviyorum." dedi ve yanağımdan öptü.

"Dinlenmen gerekiyor diye beni sen eğitmeye devam etmeyecek misin?" diye sordum.

"Bu da nereden çıktı? Tabii ki eğitmenin olarak seninle ben devam edeceğim." deyince gülümseyerek "Buna sevindim." dedim.

"Hadi artık uyu. Bugün yoruldun. Dinlenmen lazım." dedi.

Tuna'ya sarılıp kafamı göğsüne yasladım ve "İyi geceler." dedim.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin