Odamız

2.6K 217 74
                                    

Teşkilatta yürürken dibimden "Beni mi arıyorsun?" diye ses gelince korkuyla irkildim.

"Gelirken ses çıkarsan olmuyor mu?" diye sordum.

"Hayır, olmuyor." diyen Tuna'ya "Ne boş yaptın." dedim.

"Büyüklerine saygılı olmalısın." demesine gülerek "Saygına edeyim." dedim.

"Çalışma programını ben ayarlayacağım. Bu nedenle bana karşı iyi olman, yararına." dedi.

"Bu bir tehdit miydi?" diye sordum.

"Evet." deyince "Şerefsiz." dedim.

"Eşyaların senin için odamıza yerleştirildi." deyince şiddetle "Odamız derken?" diye sordum.

"Seni her an gözlemlemek gerekebilir. Bu nedenle benimle aynı odayı paylaşmanı uygun buldum." dedi.

Bunalarak "Aman ne mutlu oldum." dedim.

"Mutlu olmana sevindim. Çünkü odaya geldik." deyince "Ne tarafta?" diye sordum.

"Bir adım öne gittikten sonra solundaki oda." deyince öne gelip kapıyı açtım.

"Nerede ne olduğunu anlatır mısın?" diye sordum.

Tuna da içeri girdikten sonra kapıyı kapattı ve "Şimdi hemen sağ çapraz tarafında bir çalışma masası var." dedi.

Belimden tuttu ve "Üç adım sağ çapraza git." dedi.

Dediğini yaparak üç adım attınca "Masa hemen önünde." deyince elimle masayı inceledim.

"Şimdi sol tarafa on beş derecelik açı ile dönüyoruz." dedi ve belimden bana yön verdi.

"Altı, yedi adım at." deyince yürümeye başladım.

Altında adımda bastonum dolaba çarparken Tuna da bir adım daha atıp düşmeyeyim diye belimdeki elini sıkılaştırmıştı.

"Dolap tam kapının karşısında. Dolabın sol kısmı benim. Sağ kısmına ise senin kıyafetlerini yerleştirdik." deyince şaşkınlıkla "Kıyafetlerimi çok hızlı getirmişsiniz." dedim.

"Buraya gelirken birkaç kişiye getirmesini söylemiştim." demesi ile "Şimdi anlaşıldı." dedim.

"Şimdi sola dönüyoruz." diyerek belimden yön verince "Belimden tutmadan direkt söylesen de olur, biliyorsun, değil mi?" diye sordum.

Tuna bu dediğime gülerken cevap vermeyi tercih etmemişti.

"Şimdi dört adım öne ilerle." deyince dediğini yaptım.

"Hemen sol tarafında senin yatağın var." deyince beyaz bastonum ile yatağın yerini doğruladım.

"Yatağının diğer tarafının baş ucunda çekmeceli küçük bir dolap var. Onun yanında da benim yatağım var. Son olarak da benim yatağımın yanında banyo var." dedi.

"Anladım, teşekkürler." dedim.

"Rica ederim. Banyoyu da detaylı göstermemi ister misin?" diye sorunca "Onu ben halledebilirim." dedim.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin