Polis

3.8K 308 41
                                    

Banyo kapısı açıldığında endişeyle ayağa kalktım. Geri adımlar atarken gelenin kim olduğunu bilmediğimden korkuyordum. 

"Sedef, korkma. Benim." diyen Sinan'a hızla sarıldım ve "Tuna'ya ne oldu?" diye sordum. 

"Kaçtı." derken polisler odaya girdi. Seslerini duyabiliyordum.

"Şikayet ettiğimiz şahıs bahçe tarafından kaçtı." dedi Sinan. 

Bir adam başkalarına peşinden gidilmesi için emir verirken birisi bana "Neler olduğunu anlatabilir misiniz?" diye sordu. 

"Görme engelli olduğumdan dolayı babam, Tuna'yı bana yardım etmesi için tutmuştu. Bugün akşam yemeği için dışarı çıkmıştık. Lavaboya gittiğimde Tuna'nın garsonla konuştuğunu duydum. Bir işi halletmekten ve babamı tehdit ettiklerinden bahsediyorlardı. Birde garson, patronun sabrı kalmadı, acele et diye konuştu. Sonra eve geldik. Babamı arayıp tehdit edildiğini bildiğimi, Tuna'yı işinden almasını istedim. Babam ise yanlış anladığımı düşündü ve telefonu kapattı." dedim ve derin bir nefes aldım.

Sinan elimden tutunca derin bir nefes verdim ve anlatmaya devam ettim. Sinan'ın yanımda olması güç veriyordu. 

"Tuna, babamla konuşurken beni duymuş. Boğazıma bıçak dayayıp neler bildiğimi anlatmamı istedi. Bende bir şey bilmediğimi söyledim. Sonra kapı çaldı. Tuna da bir şey söylersem beni öldüreceğini söyledi. Bende onun dediğini uygulamaya çalıştım." dedim. 

Gözümden bir yaş akarken Sinan "Benim devam etmemi ister misin?" diye sordu. 

"Olur." dedim. 

"Sizin, Sedef Hanım ile ilişkiniz ne?" diye sordu polis memuru. 

"Çocukluktan beri tanışıyoruz." diye cevap verdi Sinan. 

"Bugün yemekte Sedef'i tedirgin gördüğüm için kontrol etmeye gelmiştim. Sedef'i korkmuş, Tuna'yı sinirle görünce eve girdim. Sonrasında Sedef'i odasına çıkartıp neler olduğunu anlatmasını istedim. Sedef de az önce size anlattıklarının aynısını bana anlattı. Bende vakit kaybetmeden polisi aradım. Tuna da bu kadar süre ortada olmadığımız için şüphelenmiş olacak ki odaya geldi. Bende Sedef bir zarar görmesin diye banyosuna kilitledim. Bunun siz gelene kadar Sedef'i koruyacağını düşündüm." dedi Sinan. 

"Peki niye sizde Sedef Hanım'ın yanına gidip kendinizi banyoya kilitlemediniz?" diye sordu polis memuru. 

"Sedef'in anlattığına göre Tuna bıçaklı bir psikopattı. Bıçak ile kapıyı açabilirdi. Bende onu oyalayabileceğimi düşündüm. Zaten öyle de oldu. Tuna da bıçak yoktu ama kavga ettik. Polis sirenleri duyunca da kaçtı. Bende onu bırakıp Sedef'in yanına gittim." dedi Sinan.

"Anladım. Karakola kadar gelip yazılı ifade de vermeniz gerekiyor. Sonrasında eve dönebilirsiniz ama güvenliğiniz için bir süre başka bir yerde kalmanızı öneririm." dedi polis memuru. 

"Anladım, teşekkürler." dedim.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin