Güzelim

1.8K 185 55
                                    

Beni kendine çektikten sonra "Kız güzelmiş, çirkinmiş fark etmez. Sende çok güzelsin ama önemli olan bu değil. Ben sana, kişiliğine aşığım. Kim nasıl görünüyormuş, önemli değil." dedi. 

"Kız sana cilveli bir ses tonunda rica ederim, dedi." diye söylendim. 

"Fark etmedim bile. O ne yaparsa yapsın ben seni seviyorum. Bu gerçeği değiştirebilecek kimse de yok." dedi. 

Gülümseyerek "Yine de ben daha güzelim, değil mi?" diye sordum.

"Evet, sen en güzelisin." deyince ondan ayrıldım ve "Ben istediğim cevabı aldım. Daha fazla cıvımaya gerek yok." dedim.

"Tamam, bir diğer kurala geçelim." dedi.

Yanıma geldi ve göğsümün altında ,tahminimce orası diyafram oluyor, dokundu ve hafifçe bastırdı. 

İstemsizce ağzımdan bir nefes verirken Tuna "Diyafram bölgesine vurulduğunda kişinin ciğerindeki bütün hava boşalır. Bu işlemde de kişinin öne eğilmemesi mümkün değildir." dedi.

"Bu iyiymiş." dedim gülerek. 

"Şimdi biraz sert vuracağım ama canın acımayacak korkma. Sadece ne olduğunu görmeni istiyorum." dedi. 

"Tamam." dedim.

Diyafram bölgeme vurduğuna dedikleri gerçekleşirken omuzlarımdan tuttu ve geri doğrulmama izin vermedi. 

"İşte bu noktada benim yaptığım gibi omuzlardan tutup rakibinin çenesine dizinle vurabilirsin. Ya da sert bir yumruk atarsın. Bu rakibinin afallamasına sebep olur." dedi.

Sırıtarak "Bunu çok sevdim." dedim. 

"Benim üstümde dene." deyince "Canın yanmaz mı?" diye sordum. 

"Yanmaz." deyince önce yavaşça dokunarak diyaframının tam olarak nerede olduğunu buldum. 

Derin bir nefes aldım ve diyaframına vurup omuzlarından tuttum. Burnuna dizimle vurunca hızla geri çekildim. 

"Burnuma vurman gerekmiyordu." deyince "Şey ben hareketi doğru yapmak için yaptım ama sana canın yanmaz mı diye sordum." dedim. 

"Ben sadece omzumu tuttuğun yere kadar yapmanı istemiştim." deyince "Bunu belirtmeliydin. Canın çok yanıyor mu?" diye sordum.

"Yanmıyor, merak etme." deyince elimi yüzüne götürdüm. 

Elime kan gelince endişeyle "Ne demek yanmıyor? Of, özür dilerim. Git burnunu yıka. Hatta bende geleyim." dedim. 

"Sen burada bekle. Ben iki dakikaya geliyorum." dedi.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin