Çekindim

1.4K 145 29
                                    

"Her şey kayda geçiyor. Bu soruyu niye sordunuz? Sakladığınız bir şey mi var?" diye sordu.

"Babamdan çekindim." dedim.

"Bunun sebebini öğrenebilir miyim?" diye soran adama "Hayır." dedim.

"Nazikçe sordum diye beni ciddiye almadınız sanırım. Bana nedeni söyleyin." dedi.

"Annemlerin ajan olduğunu daha birkaç gün önce öğrendim ve o güne kadar benimle ilgilenmediklerini, beni sevmediklerini düşünürdüm. Bu sebeple tek başıma eve taşınmadan önce babamdan para çalıp evi terk edecektim. Babam paranın eksildiğini fark edince bana sen mi aldın diye sordu. Amacı kızmak değildi. Neler olduğunu öğrenmek istiyordu. Yine de evden kaçmayı planladım diye başım derde girecekti. Bende haberim olmadığını söyleyerek yalan konuştum." dedim.

Makineden ses gelmeyince adam "Şimdilik bu kadar yeter." dedi ve bağladıkları kabloları söktü.

"Gidebilir miyim?" diye sordum.

"Evet." deyince ayağa kalktım ve geldiğim yerden çıktım.

"Sedef."  diye seslenen Sinan'ın sesinin geldiği yöne gittim ve "Her şey iyi geçti." dedim.

Bana sarıldı ve "Bir şey oldu diye çok endişelendik." dedi.

"İyiyim, merak etme." dedim.

"Bizi de sorguya aldılar." dedi Zülal.

"Neler olduğunu bana anlatacak mısınız?" diye sordum merakla.

Sinan "Öncelikle bugünki eğitimini tamamla. Akşam dışarı çıkıp olanları konuşuruz." dedi.

"Tamam. Benim yeni eğitmenim nerede?" diye sordum.

"Burada." diyen Selçuk'a "Hadi gidelim." dedim.

"Gidelim. Bugün bomba hakkında eğitim görecektin, değil mi?" diye sordu.

"Evet." dedim.

"Heyecanlı olacak desene." diyen Selçuk'a "Hayatım daha ne kadar heyecanlı olabilir, merak ediyorum." dedim.

"Daha çok heyecanlı olacak gibi geliyor." diyen Selçuk ile "Bana da öyle geliyor ama yine de içimde bir umut var." dedim.

"Her şey zamanla belli olacak." deyince "Haklısın." dedim ve derin bir nefes verdim.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin