Kabus

2.2K 202 21
                                    

"Bu senenin okullar arası kız basketbol yarışını kazanan okul Yıldız Koleji!" diyen hakem ile gülerek takım arkadaşlarıma baktım. Bu turnuva için çok çalışmıştık ve başarılı olmuştuk. 

"Şöyle tek tek ve toplu fotoğraf çekilelim." diyen müdürümüz ile "İlk kim?" diye sordum. 

"Basketbol takımının kaptanı olarak ilk seninle fotoğraf çekilmek isterim." diyen müdürümüzün üzerine kupayı elime aldı ve sahanın ortasına geçtik. 

Kameraman "Harika. Çekiyorum." derken çevreden bağrışmalar duyulmaya başladı.

"Sedef çekil oradan!" diye bağıran Sinan'ı anlamazken herkesin baktığı yere ,tepeye, baktım. Işıklandırmaların düştüğünü görmeme rağmen kaçacak zamanım olmadı...

Yine aynı kabus ile uyandığımda alnımdan ter damlacıkları yavaşça süzülüyordu.

Saçımdaki lastik tokatı çıkardım ve sıkı bir topuz yaptım.

Bu böyle olmayacaktı. Ayağa kalktım ve banyoya gidip yüzüme üç kez soğuk su çarptım.

Banyodan çıktığımda Tuna "İyi misin, Sedef?" diye sordu.

"Uyumamış mıydın?" diye sordum.

"Sesinle uyandım. Bir şey mi oldu?" diye sordu.

Derin bir nefes verdim ve "Kabus gördüm. Görme yetimi kaybettiğim kaza anını gördüm." dedim.

"Yatakta sola kaydım. Gel, hadi yanıma." deyince tereddütle yanına uzandım.

Başımı koluna koyarken Tuna üstümü örttü.

"Biraz sohbet edebilir miyiz? Kafam dağılır." dedim.

"Tabii. İstediğin bir konuyu aç." deyince "Akşam yemeğine gittiğimizde garson ile konuşmanı duydum. Babamı tehdit ettin ama ikimizde aynı taraftasınız, nasıl tehdit ettin?" diye sordum.

Tuna bir yandan saçımı okşarken konuşmaya başladı.

"Tehlikede verdiğin kararları görmek ve ölümle karşılaştığında nabzını ölçmek için hayatına girmeliydim ama baban bunu istemiyordu. Çünkü onun amacı seni korumaktı ve hem Sinanlar hem de ben seninle iletişim kurarsam dikkat çekebilirdik. Sende tehlikeye girerdin." derken gözlerim kapanıyordu. Tuna'nın saçımı okşaması mayıştırmıştı.

Yarım yamalak bir konuşmayla "Babam beni korumak, sen de o testleri yapmak istiyordun." dedim.

"Evet, bu nedenle babanı gerçek kimliğini sana söylemekle tehdit ettim. Sonuç olarak yine öğrendin ama olsun." dedi.

"Anladım." derken esnedim ve Tuna'ya sarıldım. Kendimi uykunun kollarına bırakırken rahat hissediyordum.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin