Bulduk

1.5K 169 73
                                    

"Soruşturmada katil bizi yanlış yönlendirmek için harika bir plan yapmıştı. Maktulün evinde tehdit mektubu vardı. Bu tehdit mektubunda Masonların evindeki gizli kasanın şifresi isteniliyordu." diyen Tuğba Abla'nın sözünü kestim. 

"Aslında cinayet kasa ile ilgili değil miydi?" diye sordum merakla.

"Evet, değildi. Kurbanımız ateitsmiş. Masonların bir kuralı da inançlı olmaktır. Yine de her olasılığı düşünmemiz gerektiğinden o gizli kasanın şifresini istedik fakat onlara göre hayati önem taşıdığı için bize şifreyi vermediler." dedi Tuğba Abla.

Hevesle "Bu yüzden siz şifreyi çözdünüz." dedim. 

"Aynen öyle. Kasada işimize yaramayacak bilgiler çıktı ama bir olasılığı elemiş olduk." diyen Tuğba Abla'ya "Katil kimmiş?" diye sordum. 

"Son zamanlarda Masonlar arasında işe yaramaz olarak görülen bir adam. Öldürdüğü kişinin ateist olduğunu anlamış ve diğerlerine söylemeye çalışmış." dedi Tuğba Abla.

"Onu dinlemedikleri için de onu öldürmüş. Sonuç olarak sizin onun ateist olduğunu bulacağınızı biliyordu." dedim. 

"Evet, öyle. Yine onu öldürecek zehri onun kabul töreninde içtiği şaraba değil içtiği kupaya sürmüştü." dedi Tuğba Abla. 

"Bunu kolaylıkla bulmuşsunuzdur ama." dedim. 

"Evet, bulduk. Aslında zehir diye düşündüğümüz masum bir fıstık ezmesiymiş. Maktulün ağır derecede alerjisi varmış." dedi Tuğba Abla.

Heyecanla "Bende ajan olduğumda böyle vakalara bakacak mıyım?" diye sordum.

"Sizin birimlere daha karmaşık ve ciddiyet seviyesi yüksek olan davalar veriliyor." dedi Tuğba Abla.

"Ben bu işi çok sevdim." dedim gülerek. 

"Bunun için çalışman gerekiyor." diyen Tuna ile yüzümü buruşturdum.

"Benim gitmem gerekiyor. Sonra tekrardan buluşuyoruz." diyen Tuğba Abla'ya "Bilgilendirme için çok teşekkür ederim." dedim. 

"Rica ederim. Daha fazla vaka ve şifreleri sana anlatmak isterdim ama mecbur gitmeliyim." dedi.

"Sen git, abla. Ben anlatmaya devam ederim." dedi Tuna.

"Tamam, görüşürüz." dedi Tuğba Abla ve yanımızdan ayrıldı.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin