Tuna derin bir nefes verdi ve gözünden bir yaş akarken "Kapıyı açmayacağım. Vatan sağ olsun." dedi.
"Doğru olan kararı verdin." dedim gülümseyerek.
Ne kadar gülümsesem de ölümün vücuduma saldığı o korku gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.
Bana silahını doğrultan adam, patronunun emri ile silahı ateşleyecekken farklı bir yerden gelen silah sesiyle kendisi vuruldu.
"İki yıl önce de bugün de seni koruyacağıma dair söz verdim." diyen Selçuk'un sesiyle derin bir nefes verdim.
Patronları beni önüne siper etti ve silahını kafama doğrultup Selçuk'a "Teslim olmazsan kız ölür." dedi.
Selçuk silahını yere bırakıp bizim olduğumuz yere ittirdi.
"Ellerini kafanın arkasında birleştir ve buraya gel." dedi patronları.
Selçuk denilenleri yaparak yanımıza geldi ve "Rehinlerden birini öldüreceksen beni öldür." dedi.
"Selçuk, yapma." dedim.
"Sedef, karışma. Bu benim kararım." dedi.
"Kendini feda edemezsin." derken patronları lafımı kesti.
"Aa adamı dinler misin? Ölmek istiyor işte. Kendince seni koruyor."
"Seni alçak puşt!" diye bağırdım.
Adamlarından birine işaret verince adamı kolumdan tuttu ve beni kenara çekti.
Korkuyla diğerlerinin izlediği gibi olacakları izlemeye başladım.
Şu an ne yapmalıyım ya da ne olacak hiçbir fikrim yok.
Sinan yarasından dolayı yorulmuş, Zülal'den güç alıyordu.
Babam, annem ve diğerleri ne yapacaklarını bilemez halde olanları izliyordu.
Tuna'nın ise verdiği doğru karardan pişmanlık ve vicdan azabı duyduğuna emindim.
Selçuk, Tuna'ya bakarak "Özür dilerim." dedi.
Tuna camın diğer tarafında eğildi ve "Asıl ben özür dilerim." dedi.
"Senin bana emanet ettiğin kişiye karşı duygu besledim. Sana ihanet ettim." diyen Selçuk ile Tuna derin bir nefes verdi.
Şu an ne düşündüğünü ya da ne hissettiğini anlayamıyordum.
"Bu ihanet değil, kardeşim. Aşkın ne olduğunu bilirim." dedi Tuna.
Patronları bir anda Selçuk'un kafasına sıkınca acıyla gözlerimi kapattım. Kanı camın büyük bir kısmına sıçramıştı.
Gözümden bir yaş akarken Tuna'ya baktım. Onun da acı çektiğini görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
Romanzi rosa / ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...