Garip

2.1K 187 62
                                    

"Abinle öpüşmen hiç hoş değil." diyen Tuna'ya "Haklısın. Özür dilerim. Bir daha olmaz abicim." dedim.

"Bence olabilir. Hoşuma gitti." deyince güldüm.

Kapı tıktıklandı ve kapının diğer tarafından Sinan "Kapıyı açmaya ne dersiniz? Beraber teşkilata ineriz." dedi.

"Açayım, bekle." diyen Tuna'nın ardından kapının açılma sesi duyuldu.

"Hayırlı olsun da artık teşkilata insek iyi olur. Fazla oyalandık." dedi Sinan. 

Biri şifreyi girmiş olmalı ki Tuna "Asansör geldi." dedi. 

Birkaç adım atıp asansöre bindiğimde gülerek "İkiniz sap kaldınız." dedim.

"Evet, öyle oldu." diye gülen Sinan'a "Siz de en kısa zamanda sevgili yaparsınız umarım. Birbirinize de çok yakışıyorsunuz." dedim. 

Sinan öksürük krizine girerken Zülal cevap veremiyordu. Bu durum oldukça hoşuma gitmişti. Bu iki salakla daha çok uğraşacağım.

Tuna elimi tuttuktan sonra yürümeye başlayınca asansörden indim ve "Teşkilatta öyle el ele tutuşmak doğru mu?" diye sordum.

"Sevgilimin elini tutuyorum ve bunda bir yanlış yok." dedim. 

Nasıl göründüğümüzü hayal ettim. Benim elimde beyaz baston, onda koltuk değneği vardı. 

Kendimi gülmekten alıkoyamazken Tuna "Neye gülüyorsun?" diye sordu.

"Sadece nasıl göründüğümüzü hayal ettim." dedim.

"Ben senin yerine baktım ve çok güzel görünüyoruz." dedi. 

"Çevrede hiç insan var mı? Sanki izleniyormuş gibi hissettim." dedim. Birisinin biz ele ele tutuşurken öyle bakmasını istemiyordum. 

"Hayır, yok." deyince "İnanmalı mıyım?" diye sordum. 

"Hayır." demesine gülerek elimi çekmeye çalıştım. Fazla sıkı tuttuğundan elimi çekemeyince "İstersen elimi bileğimden kesip sana vereyim." dedim. 

Anlamayarak "Efendim?" demesinin üzerine "Elimi baya sahiplenmişsin." dedim. 

Gülerek "Evet." deyince "Güle güle kullan o zaman." dedim. 

"Eyvallah." demesine güldüm. 

"Odaya geldik." deyince içeri girdim ve "Garip gündü." dedim. 

"Öyleydi." diyen Tuna'ya "Artık şu üstümü değiştirmek istiyorum. Kaç saattir kanlı kıyafetler ile kaldım." dedim. 

"Keyfine göre takıl. Ben yatıyorum." dedi. 

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin