Vurulmuş

2.1K 196 71
                                    

"Sedef, güzelim uyan." diyen Sinan ile daldığım yerden doğruldum.

"Uyandırmak istememiştim ama Tuna'nın yanına girmeye izin veriliyor. Yanına ilk sen girmek istersin diye düşündüm." dedi Sinan.

"Sağ ol. Nasıl uyuyakaldığımı anlamamışım." dedim.

"İki saat ağladın. Yorgun düşüp uyuyakalman çok normal. Keşke şu üstünü de değiştirseydin. Kan revan içinde." dedi Sinan.

"Olsun." dedim ve ayağa kalktım.

Sadece hastane ortamında görünüşüm sorun oluşturabilir diye üstüme bir ceket giymiştim.

"Sen Tuna'nın yanına geç, daha bilinci yerinde değil ama yakında kendine gelirmiş. Bizde kantinden sıcak bir şeyler alacağız." dedi Sinan. 

"Tamam." 

Sinan yanağımdan öptükten sonra gidince Tuna'nın odasına gittim. Kapıdan içeri girmekten önce derin nefesler alıyordum ki iki kişinin konuşmalarından rahatsızlık duydum. Birbirlerine fısıldayarak bizim hakkımızda konuşuyorlardı.

"Ajan, bu kız yüzünden vurulmuş." diyen kadının üzerine bir adam "İkinci kurşun biraz daha derine girseymiş hayatı boyunca topal kalabilirmiş." dedi.

Gözüm dolarken kadın "Bunu yaşamaya değmezdi. Aptallık ediyor." dedi. 

Onlara döndüm ve "Tam olanları bana anlatır mısınız?" diye sordum.

Ses gelmezken "Dedikodu yapmayı biliyorsunuz! Şimdi niye sustunuz?" diye sordum.

"Bizi duyduğunu bilmiyorduk." diyen kadına "Duymamış olsam konuşmaya devam edecektiniz yani. Şimdi uzatmadan Tuna'nın nasıl vurulduğunu anlatın." dedim.

"Keskin nişancı önce onu vurdu. Etrafta bir kargaşa olurken seni yere çekip üstüne kapandı. O sırada da bacağından vurulmuş." dedi kadın.

Tuna'nın beni korumaya çalışırken acıyla inlediğini hatırlıyorum. Sanırım o bacağından vurulma anıydı.

Hiçbir şey demeden Tuna'nın odasına girdim ve ardımdan kapıyı kapattım. 

Gözümden yaş akarken Tuna'nın hasta yatağının ucuna oturdum ve elini tuttum.

"Özür dilerim. Her şey benim yüzümden oldu." dedim. 

Elimi yüzüne götürdüğümde yine saçlarının gözünün önünde olduğunu fark ettim ve "Şu saçlarını önünde olmasın bir kere de." dedim. 

Gözünün önüne gelen saçlarını arkaya attırdım ve "Böyle daha iyi." dedim.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin