Derste telefonum çalmaya başlayınca hızla kapattım. Neyse ki telefon fazla çalmadan kapatmış, profesörün dikkatini çekmemiştim.
Telefonum tekrar ve tekrar çalmaya başlayınca arayana baktım. Selçuk arıyordu.
Gizlice telefonu açıp kulaklığımı taktım. En son isteyeceğim şey bu önemli dersin hocası ile ters düşmekti.
"Sedef." diyen Selçuk nefes nefeseydi.
Çaktırmadan "Hı." dedim.
"Baskın yedik. Hem içeriden hem dışarıdan. Tuna asıl zanlıyı yakaladı ama ayaklanma çıktığından onu ilk fırsatta vurup büyük elçiye olan suikast davasını kapatacaklar." dedi.
Endişeyle ayağa kalktım. Herkes bana bakarken kimseyi umursamadan hızla hazırlanıp salondan çıktım.
"Şu anki durum ne? Tuna yanınızda mı?" diye sordum.
"Değil. Kendini ve asıl suçluyu cam alana kilitledi. Bizden yakalananlar ve büyük bir çoğunluk orada." dedi.
"Yetkililere haber verdin mi?" diye sordum.
"Hayır. Sorun da bu. Teşkilatın tüm bilişim ağını kilitlediler. MIT -milli istihbarat teşkilatı-, polis, jandarma... Hepsini denedim ama hiçbirinin numarası düşmüyor. Ne olduğunu daha anlayamadık. Bende seni aramayı seçtim." dedi.
"Bizden kimler yakalandı?" diye sordum.
"Ben ve bilişimden bir eleman. Diğerlerini tutukladılar." dedi.
"Yaralı ya da ölü var mı?" diye sordum korkuyla.
"Ölen ajanlarımız var. Onun dışında Sinan yaralandı. Babamlar iyi ama her an onlara da zarar gelebilir." dedi.
"Ben gerekli yerlere haber verip geliyorum." dedim.
"Sedef buraya gelmen bir işe yaramaz. Buraya giremezsin." deyince "Bir eğitmenim asıl suçluyu yakalayıp kendini ve onu koruyor. Diğer eğitmenin daha yakalanmamış, bana haber veriyor. Beni eğitenler iyiydi. Şimdi bana gelme deme." dedim.
"Sedef sinyal gidiyor. Sanırım..." diyordu ki telefon kapandı.
Geçen ay babam ile görüştüğüm adam vardı. MIT ajanıydı. Hatta babam numarası sende de bulunsun demişti. Neydi o adamın adı?
Kendime söylenirken gelen isim ile telefon rehberimden Beytullah Bey'in numarasını bulup aradım.
Kısa bir süre sonra telefon açılınca "İyi günler. Ben Ajan Sedef Ziyagil. Geçen ay tanışmıştık." dedim.
"Tanıdım seni. Baban ile görüşmek için geldiğimde tanışmıştık." dedi.
"Teşkilat binası saldırı altında. Adamlarımızdan sadece ikisi yakalanmamış. Bana haber verdiler fakat bağlantımız koptu." dedim.
"Anlaşıldı. Hazırlıkları yapıp geliyorum." dedi ve telefonu kapattı.
Hazırlıklar benim için hızlı değildi. Her an ölebilirlerdi. Yakalanmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...