Tıp

2.7K 218 174
                                    

"Şimdi parmak izini almam gerekiyor." dedi ve sağ elimi tuttu ve elimi soğuk bir yerin üstüne koydu.

Elimin üstüne eliyle hafif baskı yaparken "Huylandırıyor olabilir. Biraz beklemen gerekiyor." dedi. 

"Elini elimin üstüne koymasan da olur." dedim. 

"Utandın mı yoksa?" diye sorunca ofladım.

Sağ elimi bırakıp sol elimi aletin üstüne yerleştirince "Bence sen benim elimi tutmak için bahane arıyorsun." dedim. 

"Yakaladın beni." deyince "Kaç yaşındasın?" diye sordum.

"Yirmi altı." deyince "Abi mi demeliyim?" diye sordum. 

"Abi ayağı bana yavşaman pek hoş olmaz. Sen Tuna demeye devam et." dedi.

"Nasıl böyle emin konuşuyorsun?" diye sordum. 

Elimi makinenin üzerinden çekerken "İkinci karşılaşmamızdan sonra polise beni ihbar etmedin." dedi. 

"Kendi çıkarlarım için lazım olabilirsin diye bir şey demedim." diyerek dediği şeye itiraz ettim. 

"Üstündeki ceketi çıkarır mısın? Kan almam gerekiyor." deyince "Tıp, hemşirelik ya da böyle bir şey mi okudun?" diye sordum. 

"Tıp okudum. Alanım oftalmoloji*." deyince "İyiymiş." dedim. 

"Ee bana güvenip ceketini çıkaracak mısın?" diye sorunca ceketimi çıkardım.

"Yumruğunu sık." deyince sağ yumruğumu sıktım.

Kolumun üst tarafını lastik ile sıkıca bağladı. İğneyi dirseğimin iç kısmından sokarken çok acı hissetmedim. 

"Elin hafifmiş." dedim.

"Biliyorum." deyince yüzümü buruşturdum. Egoist. 

"Şimdi son bir şey kaldı." deyince "Nedir o?" diye sordum. 

"Köprücük kemiğinin olduğu bölgeye sekiz milimetrelik bir çip yerleştireceğim." deyince gülerek "Dalga mı geçiyorsun?" diye sordum.

"Hayır. Senin anlık nerede olduğunu bilmemiz gerekiyor. Bir şey olduğunda seni bu yolla bulacağız. Kısacası güvenliğin için." dedi.

"Bunu bana asla yapamazsınız." dedim. 

"Asla asla deme." derken kollarımdan tutup sedyeye yatırınca boşluğa tekme savurmaya başladım. 

"Deli misin, kızım?" diye sorunca "Evet." dedim.

Ellerimi sedyenin iki tarafına bağlayınca karnına tekme savurdum. 

"Hay, senin inadına sokayım. Lan şart diyorum, şart." deyince yüzümü buruşturdum.

"Bence de ayaklarını da bağlamam gerekiyor. " deyince "Lan defol adam." dedim.

Ayaklarımı da bağlayınca "Birde boynumdan da bağla. Adam asmaca mı oynuyoruz, göt?" diye sordum. 

"İşleme geçebiliriz." dedikten sonra tişörtümü kesti. 

"Lan sapık. Defol git." dedim. 

"Zaten bu işlemi doktor hanım ve hemşireler halledecek. Korkma, uyuşturucu kullanacaklar." deyince "O zaman niye tişörtümü kesiyorsun?" diye sordum. 

"Zevk meselesi." diyerek gülmesinin üzerine "Babamın ve annemin burada olduğunu unutma. Ağzına ederim, adam." dedim. 

"Görüşürüz." diyerek gitmesi ile arkasından küfür savurdum.

*Oftalmoloji, görme yolları hastalıkları ve cerrahisiyle ilgilenen bir tıp bilim dalıdır. Kelimenin kökeni Yunanca "ophthalmos" ve "logos"den gelmektedir. Ayrıca bir disiplin olarak hayvan gözlerini de içerir çünkü insan gözüyle aralarında son derece az fark vardır.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin