Zorlayacağım

2.1K 201 41
                                    

"Bu kadar erken çıkmak zorunda değildin." dedim.

"Hastanede daralıyorum. En iyisi gidip teşkilatta bir işe yaramak. Hem sende bugün ders çalışamadın." dedi Tuna.

Oflayarak "Onca olay içinde gerçekten ders önemli mi?" diye sordum.

Aynı anda "Evet." diyen Tuna ve Sinan ile "Bok." dedim.

"Zaten teşkilata geldik sayılır. Ne söyleniyorsun?" diye sordu Tuna.

"Babamda teşkilatta. Karşılaşma fikri seni korkutmuyor mu?" diye sordum.

Babam, yarım saat Tuna'nın odasında kaldıktan sonra teşkilatta işim var diyerek gitmişti. Bizde şimdi Sinan'ın arabasında geri dönüyorduk.

Sinan gülerek "Senin derdin şimdi anlaşıldı. Sen babandan tırsıyorsun." dedi.

"Korkmayıp ne yapacağım? Bu geri zekalı, babama benden hoşlandığını söyledi. Şimdi babamın gözü üzerimizde olacak. İnsan ister istemez geriliyor." dedim.

"Bana geri zekalı dediğini duymazdan geleceğim. Ayrıca babanla konuştum. O işi hallettim." dedi Tuna.

"Nasıl halletmiş olabilirsin? Anlatsan yine endişem azalacak. Anlatmıyorsun da beni delirtiyorsun." dedim.

"Babanla oturduk, konuştuk. Konuşmanın sonunda da seviyeli bir ilişkiye izin verdiğini ama sana çok yaklaşırsam ağzımı burnumu kıracağını söyledi." demesiyle derin bir nefes verdim.

"Yine de insan ister istemez endişeleniyor. Ne de olsam o benim babam." dedim.

"Sen böyle endişeleniyorsun da hastanede bana bir cevap vermedin." diyen Tuna'ya "Ne cevabı?" diye sordum.

"Baban geldiğinde bana bir cevap veriyordun." deyince konuştuğumuz konu aklıma geldi. Yanaklarımın kızardığını hissederken kaçmak için bir bahaneye ihtiyacım vardı.

"Geldik." diyen Sinan ile "Ders çalışmam gerekiyor, hızlı olalım." dedim ve arabadan indim.

"Nereye kadar kaçabileceksin, merak ediyorum." diyen Tuna'ya "Sınırları zorlayacağım." dedim.

"Teşkilata girmek için şifre gerekecek ve şifren bende. İstediğin zaman cevap karşılığında şifeni alabilirsin." dedi.

"Girişteki adam beni tanır." dedim ve dükkana girdim.

"Hoş geldiniz." diyen geçenki adama "Kabinlere gidiyorum." dedim.

"Önce güvenlik şifresi." diyen adama "Daha dün karşılaştık. Bende sizdenim." dedim.

"Üzgünüm ama güvenlik şifresini almış görünüyorsun. Şifreni söylemelisin." diyen adam ile yüzümü asarken Tuna yalandan öksürdü.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin