Zülal'den Devam
Nefesim daralırken yere oturdum ve su şişemdeki kalan bir yudumluk suyu başımdan aşağı döktüm. Boş vaktim olduğum için antreman yapıyordum.
"Antrenman yaparken şu saçlarını toplamalısın." dedi.
"Saçlarım toplanılacak kadar uzun değil." dedim.
"Benim denememi ister misin?" diye sorunca "Bağlayabileceğini sanmıyorum ama deneyebilirsin." dedim.
Yanımda eğildi ve saçlarımı iki yana ayırdı. Çok dikkatliydi. Bu hali beni gülümsetirken önüme döndüm.
Sağ taraf ayırdığı saçlarımı balon toka ile bağlayınca "İlkokul çocuğu gibi saçımı iki yandan mı bağlayacaksın?" diye sordum.
"Evet." dedikten sonra sol tarafa ayırdığı saçlarımı da aynı hizada topladı.
"Oldu." deyince "Sağ ol. İlkokul zamanlarına geri döndüm." dedim.
Sinan "Rica ederim." dedikten sonra ortamı sessizlik hakim oldu.
"Maça ne dersin?" diye sordum heyecanla.
"Ne maçı?" diye sorunca "Dövüş." dedim.
"Sana acımam haberin olsun." derken ayağa kalktı.
Bende ayağa kalktım ve "Eğer ben kazanırsam istediğim bir şeyi yaparsın." dedim.
"Ben kazanırsam da sen benim istediğim bir şey yaparsın." dedi.
Elimi ona uzattım ve "Kabul." dedim.
Sinan da elimi tutunca "Burası iyi. Başlayalım." dedim.
Sinan da "Başlayalım." derken elimi çektim ve aramız bir metre mesafe koydum.
"Bir anda başlamayı düşünüyorsun, değil mi?" diye soran Sinan'ın cümlesi biter bitmez hızlı bir yumruk savurdum.
Sinan sola kayarken soldan bir yumruk attım. Hızla sağa kayarken bana bakarak sırıtıyordu.
Tekme atmak için ayağımı kaldırmıştım ki bileğimden tuttu.
"Hey bu hile." dedim.
"Kuralları belirlememiştik." deyince derin bir nefes aldım ve diğer ayağımla ayağına çelme taktım.
İkimizde mindere sırt üstü düşerken tuttuğu ayağımı kendime çektim ve ayağa kalktım.
"Savunmada oynamak bir işe yaramadı." diyen Sinan'a baktım ve tam bir şey diyecekken hamle yapması ile geriledim.
Tekrar yumruk atacakken bileğimi tuttu ve kolumu döndürüp sırtımda sabitledi.
"Senden iyi olduğum kanıtlandı mı ne?" deyince diğer kolumla dirsek attım ve hızla ondan uzaklaştım.
İkimizde aynı anda boyna tekme atacakken birbirimize baktık. Şu an ikimiz birbirimize simetrik duruyorduk.
"Berabere diyelim mi?" diye sorunca "Mantıklı. Berabere." dedim ve duruşumu düzelttim.
"Bir iddiaya girmiştik ama berabere bitti. İkimizin de işine gelecek bir şeye tamam demeye ne dersin?" diye sorunca "Ne olduğuna bağlı." dedim.
"Bunu demek tuhaf geliyor. Seni seviyorum." deyince ne yapacağımı bilemedim.
Sinan da ne diyeceğini bilemezken hızla ona sarıldım ve "Bende seni seviyorum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ЧиклитGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...