Köstebek

1.4K 156 54
                                    

Gözüme uyku girmeyince ofladım ve yataktan doğruldum. Üstüme bir ceket giydim ve odadan çıktım. Teşkilatın içinde dolanacaktım.

Birisi kolumdan tutup beni çekiştirince tam bağıracaktım ağzımı kapattı. Tuna'nın kokusu burnuma gelirken rahat bir nefes verdim. 

Fısıldayarak "Sedef." deyince yüzünü ellerimin arasına aldım ve gözünün önüne gelen saçlarını geriye attırdım. 

"Seni temizlik odasına getirdim. Tek burada kamera yok." deyince "Ne oluyor? Tuana'nın o konuşması neydi? Arkadan sesin geliyordu." dedim.

"Hepsi bir planın parçası. Teşkilatta köstebek hatta köstebekler var. Güvenebileceğimiz sayılı insanlar var. Selçuk'u da senin için ben ayarladım." diye hızlı hızlı konuşuna "Az sakin ol." dedim.

"Babanın timinin yürüttüğü bir soruşturmada adını veremeyeceğim bir büyük elçiye yapılan suikastte suçlu ben olarak gözüküyorum. Kim yaptı bilmiyorum ama benim parmak izimden el yazıma kadar her şeyi ayarlamış." dedi.

Korkuyla "Senin suçlu olduğundan eminler." dedim. 

"Evet, öyle. Daha önceden de görev icabından suç teşkilatının içine sızmıştım ve bir suçlu olarak görünüyorum. Bu bilgiyi de bana baban sızdırdı. Teşkilatta sadece babana, Zülal'e, Sinan'a, Ahmet Bey'e, ablama ve Selçuk'a güvenebilirsin." deyince "Annem?" dedim sorarcasına. 

"Annenin düşman olduğunu gösteren bir şey yok ama bizden olduğuna yüzde yüz emin olamam. O yüzden sen kendin bile bilmiyormuş gibi hareket et." dedi.

"Sen ne olacaksın?" diye sordum.

"Kaçmam gerekiyor. Soruşturmanın asıl suçlusunu bulmalıyım." dedi. 

"Niye sahalara inmek istediğini söyledin?" diye sordum.

"Sana yeni bir eğitmen gerekiyordu. Eğer hem benim öğrencim hem de sevgilim olursan senden de şüphelenirler. Eğer sana gelirlerse kim olursa olsun ben seni aldattım ve suratımı şeytan görsün. Zaten aldatmadan önce de eğitmenin değişti. Çünkü ben seni değil de sahaları seçtim." dedi.

"Bu seni daha da kötülemez mi?" diye sordum. 

"Önceliğim sensin. Eğer senden şüphelenirlerse hem benim açığımı bulmuş olurlar hem de iş karışır." dedi. 

"Tamam, anladım." dedim.

Alnımdan öptü ve "Seni çok seviyorum. Birisinin seni kandırmasına izin verme. Arada seni ziyarete geleceğim. Şimdilik görüşürüz ve sıkı çalış. Savaş yakındır." dedi.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin