Ölür

1.3K 137 51
                                    

"Seni sürtük." dedi ve yüzüme sert bir tokat attı. Dudağım patlarken bu haline kahkaha attım. 

"Daha bağlıyken bile seni nasıl kudurtuyorum. Birde çöz şu kelepçeleri. Seni nasıl gebertiyorum." dedim. 

Adam bu dediğimi takmadan ayağa kalktım ve "Senin önünde diz falan çökmem." dedim. 

Adamı omzumdan tutup beni boyun eğdirmeye çalışırken omzumu sertçe çektim. 

"Öleceksem de gururumla ölürüm. Bak güç değişir. Bugün sen güçlüsündür, yarın başkası gelir ve seni ezer fakat insandaki o karakter var ya. Öyle kolay kolay düzelmez. Hele sizin gibi vatan hainlerinin kişilikleri düzelmez." dedim.

"O zaman bizim elimizden öleceğin için yas tut." diyen adamın üstüne doğru yürürken iki adamı beni tuttu. 

"İşte biz sayıya bakmadan savaşırız. Sizler ise kelepçeli bir kızı tutmak için iki adam harcarsınız." dedim ve hızla sağımda duran adamın suratına dirsek attım. Odadaki herkes bana silah doğrulturken sinirle güldüm.

Patronları Tuna'ya "Ya kapıyı açarsın ya da kız ölür." dedi. 

Tuna yumruklarını sıkarken tereddütte kaldığı barizdi. Kafamı hayır anlamında salladım. 

"Tuna iki yıldır yürüttüğümüz soruşturma, asıl suçlular, hainler, devlet... Hepsi benden daha önemli. Duygularınla değil, mantığın ile hareket etmelisin." dedim. 

"Sedef seni kaybedemem." dedi ve camın diğer tarafında bana doğru yaklaştı. 

"Eğer sen o kapıyı açarsan istediklerine ulaşırlar ve hepimizi öldürürler. Hepimizi ayaklandırma çıkarmış hainler olarak tanımlarlar. Tuna o kapıyı açman benim yaşamamı sağlamaz." dedim. 

"Sedef seni kaybetmek istemiyorum. Sana bunu yapamam." derken "Dik dur. Sevgilimsen de bana yakışır şekilde dur." dedim. 

Patronları bir kişi hariç diğer adamlarına silahlarını indirirken bana silah doğrulturken bir adam kalmıştı. 

"Ne yapacaksınız? Öldürecek misiniz, beni? Öldürün lan. Biz bir ölür bin diriliriz. Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez." dedim. 

Patronları Tuna'ya "Kararın ne?" diye sordu.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin