Beynimden dumanlar çıkarken yatağa uzandım ve "Bu kadar bilgiyi götüme mi sokacağım? Bu ne arkadaş?" diye söylendim.
"Sanırım sana bunun sonucunda ne olacağını söylemedim." diyen Tuna'ya "Ne olacak?" diye sordum.
"Hani şu hacker filmleri, dizileri oluyor. Onlardaki artistlik işlemleri sende yapabileceksin." dedi.
Yatakta doğruldum ve "Biraz daha çalışalım mı?" diye sordum.
"Geri zekalı." diyerek gülen Tuna'ya orta parmak çektim.
Tam konuşacakken telefonum çalmaya başladı. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim." dedim.
Karşı taraftan Zülal'in çığlığı gelince telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Tuna da çığlığı duymuş olmalı ki yanıma oturdu.
"Ne oldu?" diye sordum endişeyle.
"Sinan beni seviyormuş." deyince telefonu suratına kapattım ve "Geri zekalı. Ödüm bokuma karıştı." dedim.
Tuna "Beni de korkuttu." derken telefonum çalmaya başladı.
Telefonu açtım ve gülerek "Sen beyinsizin tekisin." dedim.
Zülal karşı taraftan gülerek "Biliyorum." deyince "Ee nasıl oldu?" diye sordum.
"Şimdi iddiaya girmiştik. Dövüşü kim kazanırsa diğerinin istediğini yapacaktı. Sonra berabere bitti ama ben acıdım da karşılık vermedim. Yoksa pert olmuştu." derken arkadan Sinan'ın sesi duyuldu.
"Atıyor. Bir kere bile vuramadı."
"Karışma bir dakika." dedi Zülal ve birkaç saniye bekledikten sonra "Ne dediğimi unuttum." dedi.
"Maçın berabere bittiğini söylüyordun." dedim.
Zülal "Sinan da işte zaten bana yanıp tutuşuyor, bitmiş bana. Hayran hayran bakıyor." derken Sinan arkadan "Ebemi amı!" diye bağırıyordu.
"Neyse işte dedi ki sana aşığım. Rüyalarıma giriyorsun, lütfen sevgilim ol." diyen Zülal'in mallığına gülerken telefonu Sinan aldı.
Sinan "Bu salak saçma sapan anlatıyor. Ben düzelterek anlatayım." deyince "Sonuç olarak sevgili misiniz?" diye sordum.
"Evet." diyen Sinan'ın suratına telefonu kapattım ve "Daha fazla zorlamanın amacı yok." dedim.
Tuna bu dediğime gülerken yanağımdan öptü ve "Yatıp uyuyalım mı artık?" diye sordu.
"Olur aslında." dedim ve yatağa uzandım.
Tuna yine üstümü örtmediğim için söylenirken sırıttım. Onun üstümü örtüp benimle ilgilenmesi hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...