Aşığım

2.2K 211 158
                                    

"Ben böyle sevmiyorum ama." diye fısıldayan Tuna ile "Uyandın. Doktorları çağırayım." dedim ve heyecanla ayağa kalktım.

Tuna bileğimden tuttu ve "Şimdi doktorlar ile uğraşmak istemiyorum. Gitme." dedi.

Tam itiraz edecektim ki "Bir şey isteyebilir miyim?" diye sordu.

"Tabii isteyebilirsin." dedim.

"Yana kaydım. Yanıma uzansana." demesi ile ne diyeceğimi bilemezken "Sana ne diye soruyorsam." dedi ve bileğimden tutup beni yanına çekti.

"Şu an seni fazlasıyla kınıyorum. Tek başına yatıp dinlenmen gerekiyordu." dedim. 

Bana sarılırken "Sonuçta böyle de dinleniyorum." dedi.

"Sen aptalsın. Vurulmaya değmezdi." dedim. 

"Aslında değdi. Büyük ihtimalle izinli sayılacağım ve dışarıya göreve gitmeme gerek kalmayacak. Bu da seninle daha fazla vakit geçirmeme yol açacak." dedi.

"Yine de değmezdi." dedim. 

"Olan oldu. Daha ne uzatıyorsun?" diye sordu.

"Canın çok yanıyor mu?" diye sordum. 

"Bu konu sıkmaya başladı. Parkta en son konuştuğumuz konuya geri dönebilir miyiz?" diye sorunca "Hangi konu?" diye sordum.

"Hani seni seviyorum diyordun." demesi ile gülerek "Evet seni çok seviyorum, abi." dedim. 

Tuna bu dediğime gülerken "Abi biraz abartı değil mi?" diye sordu. 

"Doğru diyorsun, amca." dedim. 

"Yeter ama bu ne? Bir abi, bir amca." diye söylenen Tuna'ya "Niye rahatsızlık duyuyorsun?" diye sordum. 

 "Sana aşığım." deyince anlamayarak "Ne?" dedim.

"Seni seviyorum." deyince yattığım yerde doğruldum ve "Bu biraz hızlı, değil mi?" diye sordum. 

"Bence iki yıl beklemek yeterli." demesi ile "İki gün olmasın o." dedim.

"İki yıl önceydi. Tam tarih 10 Haziran 2019. Günlerden pazartesi. Sabah saatleriydi. Birbirimizin zıt yönüne doğru koşuyorduk. O gün çarpıştık ama acelemiz olduğundan birbirimizden bir özür bile dilememiştik. O günden beri aşığım sana." dedi.

"O günü hatırlıyorum. İlk kez o gün bir basket maçına çıkacaktım." dedim. 

Tuna bir şey demezken o gün maçtan önce Zülal ile taş bir çocukla çarpıştığımı anlatıp eğlendiğimizi, Sinan'ın kıskandığını hatırlıyorum. 

"Sen o taş çocuksun." dedim şaşkınlıkla. 

Tuna bu dediğime gülerken dediğimin farkına varıp elimle ağzımı kapattım.

Tuna ağzımı kapattığım elimi tuttu ve "İtirafıma bir karşılık vermeyecek misin?" diye sordum.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin