Ani bir hareketle adamın silah tutan bileğini tutup havaya kaldırdım ve kasıklarına tekme attım.
Acı ile sendelenirken elindeki silahı alıp ona sıktım.
O sırada başka bir adam geldi ve tam sırtıma tekme attı. Yüz üstü yere düşünce elimden silah da düşmüştü.
Hızla ayağa kalktım ve adamın tam boynuna tekme atmaya çalıştım. Adam geriye çekildikten sonra suratıma yumruk attı ve saç dibimden tutup "Sen kiminle uğraştığını sanıyorsun lan?" diye sordu.
"Seninle." dedim ve hızla ayağına çelme takıp sırt üstü düşürdüm. Sinirle adamın karnına tekme attım.
Tekrar tekme atacakken bileğimden tutup çekti. Yüzüm sertçe zemine çarpınca burnumdan kanlar akmaya başladı.
Adam sinirle saçlarımdan tutup yüzüme yumruk atınca karnına tekmeyi geçirdim.
Benden uzaklaşırken gözüm düşürdüğüm silaha ilişti. Benimle birlikte adamda silahı görünce ayağa kalkıp silaha ulaşmaya çalıştım.
Adam ayak bileğimden tutup yere düşürdü ve silahı alıp bana doğrulttu.
"Ellerini havaya kaldır." deyince sinirle ellerimi havaya kaldırdım.
Kelepçe çıkarıp ellerimi arkada kelepçeledi ve "Yürü." dedi.
Bir metre arkamdan yürürken birlikte cam odanın olduğu yere geldik. Hakan da benim gibi yakalanmıştı. Herkes buradaydı.
Cam odanın içindeki Tuna ve yakaladığı adama baktım. Bu oda dünyanın en kaliteli camından yapılmıştı ve sadece içerideki şifresi ile kapısı açılabiliyordu.
"Kızım." diyen babam ile derin bir nefes verdim.
Beni diğer rehinelerin yanına ittirdi adam ve patronları olduğunu düşündüğüm adamın yanına gidip kulağına bir şeyler fısıldadı.
Tuna'ya baktığımda bana endişeyle bakıyordu. İyi olduğumu göstermek için göz kırpıp hafif gülümsedim.
Selçuk hala yakalanmamıştı. Belki o bizi kurtarabilirdi. Hem MIT de gelecekti.
Patronları olduğunu düşündüğüm adam önümde eğildi ve çenemden tutarak yüzümü yüzüne çevirdi.
"Demek Tuna'nın sevgilisi sensin." deyince dalga geçerek "Niye bu mevzuyu açtın? Yoksa sen de mi Tuna'dan hoşlanıyorsun? Kıskanıyorsan bunu halledebiliriz." dedim.
Yüzüme tokat atınca sinirle ona döndüm ve kafasına kafa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Duygular
ChickLitGörme yetisini kaybeden liseli bir kızın yaşadığını sıkıntılar esnasında ailesinin yardımcı olsun diye bulduğu kişi ile hikayesi...