1. Kısım: Godric's Hallow

914 26 29
                                    

Soğuk, çaresizlik ve ıslaklık... Lily'nin artık donuk bir yeşil olan gözlerine bakarken Remus'un tek hissettiği şey buydu.

Soğuktu. Hem de çok soğuk. En iyi iki dostu ölmüştü. Çaresizdi. Çünkü onlar için artık hiç birşey yapamıyordu. Ve ıslaktı. Tuzlu göz yaşları her yerdeydi.

O böyle sadece Lily'nin yanına çökmüş, boş boş dururken aşağıdan diğer bir en iyi dostu Sirius'un feryatlarını duyabiliyordu. Ve yan tarafta, beşikte annesine gitmek için kollarını açmış, artık ağlamaktan sesi kısılmış olan Harry'nin bebeklere özgü iniltileri...

Eli istem dışı olarak ileriye gitti ve Lily'nin gözlerini indirdi. Sanırım artık daha huzurlu görünüyordu ama Remus değildi. Yavaşça doğrulup ayağa kalktı. Sirius'un da sesleri kesilmişti. Beşiğe doğru gidip, artık alnında bir şimşeği olan Harry'e doğru uzandı.
" Gel bakalım, Harry. " bir yaşındaki bebek, onu babasına götüreceğini düşündüğü tanıdık kollara gitti. Hep böyle olurdu. Remus önce onu kucağına alıp sever, oynar ve sonra da babasına verirdi. Ama bu defa öyle olmadı. İkisi beraber aşağıya indiler. James... Çatalak. Gözlükleri kaymış, girişte boylu boyunca uzanıyordu ve üzerine abanmış Sirius da başını onun göğsüne dayamış, hıçkırıyordu.

Remus bor kez daha akan gözyaşlarına aldırmadan boşta kalan eliyle hayatında ilk defa saçlarının dağılmış olmasını kesinlikle umursamayan Sirius'un omzuna dokundu.

Sirius bir umut ona baktı. Belki Lily'dir diye, ama hayır. O değildi.
" Gitmeliyiz, Sirius. " dedi Remus usulca. Sirius birşey demedi. Şimdi de vaftiz oğlunun alnındaki yaraya bakıyordu. En azından o kurtulmuştu.

Remus'un yardımıyla zar zor arkadaşının artık gülmeyecek, şaka yapamayacak, Lily ve Sirius kavgalarında arada kalıp, Harry'i sevemeyecek bedeninden ayrıldı.

" Peter... Bunu o-o yaptı. Ja-james ve-"
devamını getirmedi. Hâlâ bunu kabullenmek istemiyordu.
" Ben de o ***** işini bitirmek istiyorum ama şimdi olmaz, Sirius. Harry'nin bize ihtiyacı var. "
Belli belirsiz kafa salladı Sirius. Kardeşine son bir kez baktı ve hiç istemese de dışarıya çıkıp motorunu çıkarttı. Remus haklıydı. James ve Lily için artık birşey yapamazlardı ama en azından emanetlerini koruyabilirlerdi.

Herkese merhaba. Yine ben ve yine bir hikaye. İnşallah bunu da tırta bağlamam.

Neyse. İlk bölüm olduğu için biraz kısa oldu. Ama umarım beğenmişsinizdir. Sonra görüşürüz canlar cananlar 😘👋🏻

Rewrite The Stars || RemadoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin