" Ellerine sağlık, Patiayak. Cidden harika bir yemekti. " dedi Remus, asasıyla yemek masayı toplarken.
" Afiyet olsun, Aylak. " dedi Sirius. O da tabağında kalan son şeyleri mideye indiriyordu.
Bulaşıkları ve mutfağı topladıktan sonra ikisi salona geçtiler.
Sirius kendini koltuğa bırakırken
" Ee, anlat bakalım? Ne var, ne yok?" diye bir soru yöneltti arkadaşına.Remus omuz silkip
" Farklı bir şey yok, Patiayak. Harry mektuplarında ne anlattıysa o. "
Sirius başını salladı.
" Şahgaga'nın infazından vazgeçilmiş. Nedenini biliyor musun?"
" Draco Malfoy şikayetini geri çekmiş."Sirius'un kaşları hafifçe havaya kalktı.
" Neden ki? Bilirsin, Malfoy'lar sırf gururlarından bile geri adım atmazlar. "
" Bilmiyorum, Patiayak. "
Kısa bir sessizlik oldu. Sonra Sirius tekrar konuşmaya başladı." Bakanlık'a yeni biri geldi. Bir kız. Seherbazmış ama Tehlikeli Yaratıkların Yönetimi Komitesi'nde çalışıyormuş. Malfoylar'la akrabaymış galiba. "
" Tonks mu?"
Sirius ona sorgularcasına baktı.
" Evet, adı buydu da... Sen nereden tanıyorsun?"
" Hiç, bir kaç kez karşılaştık ve biraz ayaküstü konuştuk. "" Biraz ayaküstü mü, yoksa onunla oturup bir kaç saat keyifli bir sohbet mi oldu?" dedi Sirius imalı imalı.
Remus hafifçe kızarıp
" Yani bir 15 dakika filan Üç Süpürge'de oturduk ama sonra McGonagall geldi ve Snape'in kurtboğan için beni aradığını söyledi."
" Anlıyorum. " dedi Sirius ama hâlâ sesinde imalı bir ton vardı." Patiayak! Başka birşey yok. " dedi Remus.
" Tamam, canım. Sustum. "
" Senden ne var ne yok?"
" Senin gibi. Aynı. Bir kaç sıkıcı evrak işi filan. Harry ne yapıyor?"
" Muziplik ve kuralları çiğniyor. Geçen hafta Hogsmeade tatilinde Draco Malfoy ve dostlarını-"
" Çetesini. " diye düzeltti Sirius.
" Her neyse, onları Weasleyler'le beraber Bağıran Baraka'nın orada korkutmuşlar. "
" Tıpkı James'e benziyor. O da Sümsükus ve sözde dostlarına aynı şeyi yapardı. " dedi Sirius, buruk bir gülümsemeyle.İkisi de bir anda anılara daldılar. Çatalak... Snape'e bulaşmadan duramazdı. Her seferinde bir sebep bulur, ona bulaşırdı. Bunun sonucunda da hem McGonagall'dan hem de Lily'den bol bol azar işitirlerdi.
Sirius ve ikisi her seferinde yağ gibi üste çıkmaya çalışırken McGonagall ve Lily bu sefer de onlara yardımcı olduğu için Remus'u azarlardı. Tabi ona asla uzun süre kızgın kalamaz, elbet McGonagall onu odasına çağırıp çay ve zencefilli bisküvi ikram ederdi. Veya Lily bir yolunu bulur, onunla tekrar konuşurdu.
Ve Peter... İkisi de bu düşünceyle yumruklarını sıktılar. O pis fare onlardan bu anıları almıştı. Onu affetmek bir yana eğer bir gün karşılaşırlarsa hiç düşünmeden geberteceklerdi.
☆
" Sonra görüşürüz, Pati. " dedi Remus evden çıkarken.
" Sonra görüşürüz, Aylak. Keşke kalsaydın. "
" Üzgünüm, Pati ama yarın sabah erkenden dersim var. Sonra telafi ederiz. "Sirius yılmış bir şekilde
" Evet evet, tabi. " dedi ve ekledi
" Harry'e selamımı ilet. "
" İletirim. " dedi Remus, ardından cisimlendi. Onun ardından da Sirius eve geri girdi.☆
6. Sınıf Ravenclaw öğrencileri sınıfı terk ediyordu.
" Iyi akşamlar, Profesör Lupin. "
" İyi akşamlar, Profesör. "
" Sizlere de iyi akşamlar. " dedi Remus ve masasına doğru ilerledi. Bu sırada kapısı tekrardan çalındı. Ve o daha girmek için müsade veremeden Harry sınıfa daldı." Harry?" dedi Remus kuşkuyla.
" Ne bu tantana? Yoksa birine bir şey mi oldu?"" Acale etmezsem bana olucak, Remus amca. " dedi Harry soluk soluğa.
" Ne oldu?"" Süms- yani Snape, Çapulcu Haritası'nı fark etti. Yani açıkken görmedi ama ben onu kapatırken gördü ve haritaya el koymak istiyor. Ben de sana getirdim o yüzden. "
Remus güldü." Mesele anlaşılmıştır. Ama Harry, her ne kadar okul zamanlarında haritayı bol bol muziplik amacında kullansak da Çapulcu Haritası'nın asıl amacı güvenlik. Ve ayrıca lütfen Patiayak'ın her müsade ettiğini düşünmeden uygulama yoksa McGonagall'ın elimden seni Dumbledore bile kurtaramaz. "
Harry kafasını salladı. Remus onun saçlarını karıştırdı." Hadi, sen Gryffindor Ortak Salonuna dön. Sonra yemekte görüşürüz. "
" Görüşürüz. " dedi Harry, kapıya doğru ilerledi. Remus işine geri dönecekken ama birden arkasına dönüp söyle dedi:" Remus amca?"
" Evet, Harry?"
" Harita bozulabilir mi?" Remus bu soruya acayip şaşırsa da
" Hayır, haritanın üzerindeki tılsımlar asla yanılmaz. Neden sordun ki?" dedi.Harry omuz silkip
" Ölü bir adamı gösteriyor da. "
" Kimi?"
" Peter Pettigrew. "Peter Pettigrew...
" Pe-peter mı? Emin misin? Yanlış görmüş olmayasın?"
" Hayır, eminim. Remus amca, Pettigrew intihar etmemiş miydi? "
" Evet, öyle olmuştu. " dedi Remus, düşünceli bir sesle. Bir yandan da o geceyi tekrardan yaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rewrite The Stars || Remadora
Fiksi PenggemarBiri eski bir profesör ve kurtadam diğeri ise Ölüm Yiyen akrabaları tarafından yetiştirilmiş bir metamorphagus. Aydınlığın ve karanlığın savaşında birlikte olmaları için bir sürü engel var ve bunlar görüldüğü kadar basit şeyler değil. _____________...