11. Kısım: Bağıran Baraka

232 17 36
                                    

Selaminko canlar! Hepiniz dünyanın belki de en saçma bölümüne hoş geldiniz

Normalde bu bölüm sahur vaktine gelecekti ama ben uyuyakalmışım bu yüzden şimdi geliyor😅

Neyse. Yine boş yaptık. İyi okumalar.😘

" İntikam daima tatlıdır. " dedi Snape. Bu durumda olmaktan zevk duyduğu çok açıktı.

Remus
" Severus lütfen bize bir a-" diyecekti ama Snape onun lafını böldü.
" Kaynattığım iksiri vermek için odana gittim ve bir bakalım orada ne buldum? Sizin şu meşhur haritanızı. Ve son hız buraya gelen Black ve seni.  İtiraf etmeliyim ki akıllıca bir alet ama daha dikkatli olmalıydınız. Bakanlık birazdan kurt adam ihbarı için birini gönderecektir. "

Remus'un bir anda yüzü kirece döndü.
Snape'in dudakları zevkle kıvrıldı. Sirius öfkeyle ona doğru yürüdü. Ama Snape asasını onun tam da iki kaşının arasına gelecek şekilde tuttu.

" Bir adım daha atma, Black. "
Sirius durdu ama yüzünde hâlâ kin vardı.

" Bakanlık görevisinin taa Hogsmeade'den buraya gelmesi fazla zaman almaz. Bu arada Black, istersen sen de sevgili dostunla vedalaş. "

Sirius tekrar hamle yapmak için yeltendi ancak Snape yine onu engelledi. Bunun üzerine Sirius
" Seni aşağılık ******! Adi korkak seni!" diye bağırdı.

" Şşşt, Black. Burada çocuklar var. Vaftiz oğluna kötü örnek olamazsın değil mi? " Sirius'un bakışları ne olduğunu idrak etmeye çalışan çocuklara kaydı.

Snape devam etti
" Ve ayrıca bunun ödleklikle filan bir alakası yok. Ben sadece geçmişin intikamını alıyorum. "
" Yine olsa yine yaparım!" dedi Sirius. Remus hâlâ taş kesilmiş gibi duruyordu.

" Burada neler oluyor? Severus?" bu sesle herkes bu defa da kapıya baktılar. Tonks elinde asası, girişte duruyordu.

Remus eğer bu mümkünse daha da çok renk attı.

Snape asasını Sirius'un üzerinden çekmeden
" Sonunda, Tonks!" dedi.
" Bakanlık'ın kayıt dışı bir kurtadamı
yakalamak isteyebileceğini düşündüm. " bakışlarını Remus'a çevirdi. Aynı şekilde Tonks da.

Remus gözlerini kaçırmak istedi ama Tonks'un gözleri bunu müsaade etmiyordu.
" Bununla ben ilgilenirim ama Severus, neden beni Bağıran Baraka'ya çağırdığını anlayamadım. " dedi Tonks, ciddi bir ses tonuyla.

" Doğrusu ben de bunu öğrenmek istiyorum, Tonks. Potter, sen ve çeten yine ne iş karıştırıyorsunuz?" deminden beri hiç ses çıkartmayan üçlüye baktı.

Tonks ise yerde cebelleşen fareye bakıyordu.
" Bu fare neden bağlı ve Merlin adına bu ne ses?!"

" O bir fare değil, animagus. " diye bir açıklamada bulundu Sirius.

" Black, lütfen Bakanlık çalışanını daha fazla oyalama. " dedi Snape alaycı alaycı sırıtıyordu.

" Bir dakika Severus. " dedi Tonks. Hâlâ Remus'a bakıyordu.
" Burada bazı parçalar eksik ve sen az önce animagus mu dedin?"
Sirius kafasını salladı.

" Ama bu doğru olamaz! Animaguslar kayıt altına alınır ve baktığım hiç bir belge de Peter Pettigrew adında kayıtlı bir animagus yoktu. " dedi Hermione aniden.

" Kız haklı, bu tür güçler kayıt altına alınır. " dedi Tonks.

" Ama Pettigrew kayıt dışı bir animagus. Tıpkı benim gibi!" dedi Sirius.

Snape sabırsız bir sesle
" Black sana çeneni kapatmanı söyledim!" dedi ama Sirius beklenildiği üzere ona kesinlikle uymadı.

" Bana ne yapıp ne yapacağımı söyleme, Sümsükus!"

" Sirius, sakin ol. " dedi o ana kadar hiç konuşmamış olan Remus.
" Sakin filan olmayacağım, Remus! Sümsükus bu akşam haddini fazlasıyla aşıyor. "
" Bana sakın bir daha öyle hitap etme!" diye tısladı Snape. Bu defa da Sirius'un yüzünü alaycı bir gülümseme kapladı.
" Ne? Öyle değil misin?"
" Sirius, yeter. " Remus bunu bıkkın bir sesle söylemişti ama Sirius onu tınlamadı bile ve Snape'in üzerine yürümeye devam etti. Aynı şekilde Snape de. Tam Tonks bu ergence kavgadan bıkmış, onlara çenelerini kapatmalarını söyleyecekti ki başka bir ses duyuldu.

" Expelliarmus!" Snape şiddetle geriye doğru savruldu. Herkes şok olmuştu. Harry bile sanki bunu yaptığına inanamıyordu ki Sirius ona sırıttı.
" Aferin, evlat ama bunu bana bırakmalıydın. "

" Bu kadar laf yeter. Bana şu animagus meselesini açıklayın. " dedi Tonks. Elinde asası vardı.

Sirius onu başıyla onayladı ve yerden asasını alıp fareye doğrulttu.
Bir büyü mırıldandı. İpler tekrar çözüldü ve ardından Remus'a döndü.
" Birlikte mi?"
" Birlikte. " dedi Remus ve asalarının ucundan birer büyü çıktı. Sonrasında olanlar öyle hayret vericiydi ki Bakanlık'ta her gün ayrı bir şeyle uğraşan Tonks bile şok olmuştu.

Önce Peter animagus halinden çıkmıştı, sonra da Remus ve Sirius baştan sona tüm hikayeyi anlatmıştı. Gerçekler ortaya çıkınca da Peter hepsinden merhamet dilenmişti ama nafile. Sonunda Tonks ve Harry'nin önerisiyle Bakanlık'ta ruh emicilere teslim edilmesine karar kılınmıştı.



Bağıran Baraka'dan çıkan gurup tıpkı bir sirki andırıyordu. Bağlanmış Peter'ı tutan Remus ve ayağı sarılı Ron, tıpkı bir kuklayı andıran Snape'i kontrol eden Sirius ve Tonks'a durmadan sorular soran Hermione ile sessizce yürüyen Harry... Dışarıya çıktıklarında hepsi derin bir nefes verdi ama ne yazık ki rahatlamak için çok erkendi.

" Harry!" diye seslendi Hermione bir yeri işaret ederek. Hepsi o yöne doğru baktılar. Tepelerin arkasından bir dolunay yükseliyordu. Remus'un gözleri korkuyla büyüdü.

Rewrite The Stars || RemadoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin