" Grimmauld Meydanı 12 Numara'yı boşaltırken sana ne söyledim?"
" Acele etmeli ve sürekli tetikte olmalıyız. O ibnesiz hainlerin ne yapacağı belli olmaz. " Remus sükunetle alıntı yaptı ve bir kaç kilit takırtısı duyuldu.
Yan gözle Sirius'a ve görünmezlik pelerininin altındaki Harry'nin olduğu noktaya baktı. Sirius'un yüzü ifadesizdi ve Harry'nin ki zaten görünmüyordu ama Remus ikisinin de ayrı ayrı ne düşündüklerini biliyordu; Harry şüphesiz savaşmak ve hain olduğunu sandığı Tonks ve Snape'e yaptıklarını ödetmek istiyordu. ( Remus ve Sirius ona şimdilik Tonks'un hain olduğunu söylememe kararı almıştı. Sonuçta Dumbledore'un Tonks'tan ne istediğini tam olarak bilmiyorlardı. ) Ve Sirius da muhtemelen kuzeniyle konuşmak ve Harry'i, en iyi iki dostunun emanetini, en iyi şekilde korumak istiyordu. - Tıpkı Yoldaşlık'ın geri kalanı gibi.
Moody sonunda kapıyı açtığında hızlı hızlı eve girdiler ve Moody'in kilitleri tekrar takmasını izlediler. Bu esnada Moody'nin büyülü gözü üçünün üzerine dikilmişti. Diğer gözü de evin her tarafına dağılmış karanlık dedektörlerini inceliyordu.
Sirius bu gergin havadan bunalmış gibi abartılı bir şekilde iç çekti ve
" Cidden, Alastor!" dedi yoğun havayı dağıtmak için
" Fidelius büyüsü yaptık ve kapı şifresini bile doğru yanıtladık. Neden hâlâ bizi-"Ama Moody onu dinlemedi ve âdeta kükreyip sözünü kesti:
"Sürekli tetikte, Sirius! Sen bir seherbazsın! Sürekli tetikte!"
Mavi gözü hâlâ hepsini tarıyordu. Remus yerinde rahatsızca kıpırdandı. Hissettirdiğinin çırılçıplak soyunmaktan farkı yoktu. Bu yüzden o da konuşmaya ve arkadaşı Sirius gibi dikkatini başka yere çekmeye karar verdi.
" Haberler, Deligöz?"
" Hiç bir şey! Tabi Azkaban'ın boşaltılmasını duymadıysan? Mugglelar bile duydu!"
" Voldemort sizce ne planlıyor?" Harry görünmezlik pelerinini çıkartmış, gözlerini Deligöz'e dikmişti.
Deligöz protez ayağını sürüye sürüye oturma odasına giderken
" Eh, bilmiyoruz, değil mi? Ama her ne planlıyorsa hiç de iyi değil!" diye homurdandı.
" Yine de Lily'nin koruyucu büyüsü devam ederken güvende, değil mi?" Sirius elini Harry'in omzuna koyarak sordu.
Moody ona bakmadan
" Evet, " dedi
" En azından bir ay için daha. Bugün 3 Temmuz. 31'de Potter artık reşit olacak ve annesinin koruyucu büyüsü gidecek. "" Yani sadece 28 gün daha güvende. " Remus dalgın dalgın söyledi. Ama sonra ne olacaktı?
☆
Sadece şömine ateşiyle aydınlanan ıssız odada başka bie kağıt hışırtısı yükseldi. Tonks loş ışıkta kitap ya da gazete okumaya alışıktı. Teyzeleri görse kesin bir laf ederdi ama onlar burada değildi ve hazır onlardan bahsetmişken...
Kitabında kaldığı yeri işaretleyip ayağa kalktı ve buruşan elbisesinin eteklerini düzeltip kitabını şöminenin taş rafına bıraktı. Koridorda ilerlerken kadife halılar ayak seslerini yutuyorlardı ve bundan oldukça memnundu. Özellikle de Voldemort ve diğer Ölüm Yiyenler malikaneyi işgal ettiğinden beri her gün daha zorlu bir sınavdı sanki.
Voldemort tabiki de eskiden Lucius enişteye ait olan çalışma odasından çıkmıyordu ama geri kalanların hepsi birer domuzdu sanki. Doymak bilmeyen, edepsiz, çapkın domuzlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rewrite The Stars || Remadora
FanfictionBiri eski bir profesör ve kurtadam diğeri ise Ölüm Yiyen akrabaları tarafından yetiştirilmiş bir metamorphagus. Aydınlığın ve karanlığın savaşında birlikte olmaları için bir sürü engel var ve bunlar görüldüğü kadar basit şeyler değil. _____________...