Medyaya bir bakın derim, şahsen ben çok beğendim.
Medyada gözükmüyorsa eğer:
Madam Pormfrey hepsinin yaralarını kontrol ettikten sonra, sonunda aralarındaki en ciddi hasarın sahibi olan Bill'e döndü ve yaralarına keskin kokulu bir merhem sürmeye başladı.Fleur dibinden bir saniye olsun ayrılmazken zavallı genç adamın sargıları çoktan kıpkırmızı olmuştu bile. Remus hafifçe yüzünü buruşturdu ve elinde olmadan yumruklarını sıktı. Ron, Hermione ve diğerlerinin ona baktığını hissedebiliyordu ama elinden hiç bir şey gelmiyordu. Hiç bir şey...
Kendi hatası olmadığını biliyordu ancak yine de zavallı Bill'e karşı kendini sorumlu tutuyordu. Neden Greyback'i bir kaç saniyeliğine dondurup geriye fırlatmak yerine oracıkta öldürmemişti ki?
Arkasındaki kapının açıldığını ve Hermione'nin
" Harry!" diye çığlık attığını duydu. Yavaşça arkasına döndü. Harry darmadağın olmuş bir şekilde Ginny'le beraber kapının orada duruyordu. Hermione ona sarılıyordu.
Sirius'un ona bu sabah geldiğinde Harry ve Ginny'nin çıkmaya başladığını söylediğini anımsadı. Şimdi ne kadar uzaktaydı...
" İyi misin, evlat?" Sirius biraz tedirgin bir sesle oturduğu iskemleden kalktı ve Harry'e doğru ilerledi. Kanla kaplı ellerini yıkamıştı ancak seherbaz cübbesinin önünde hâlâ bol miktarda kurumuş kan vardı.
" İyiyim, Bill nasıl?" Kimse cevap vermeyince Harry başını Hermione'nin omzundan uzatıp koğuşun diğer ucunda ki kızıl saçlı genç adama baktı ve Madam Pomfrey'e bakarak
" Yaraları büyüyle iyileştirmenin bir yolu yok mu?" diye sordu.
" Maalesef, hayır. " dedi Madam Pomfrey.
" Kurtadam ısırıklarının ne yazık ki bir tedavisi yok. "Oh, evet, Remus bunu kesinlikle çok iyi biliyordu. Hayatının büyük bir kısmında yüzünde ve vücudunun diğer herhangi bir yerinde bu utanç verici çizikleri ve yaraları taşımıştı.
Ron, Madam Pomfrey'e şiddetle itiraz ediyor, birdenbire ayağa kalkıp salsa dansı yapmasını umuyormuş gibi şiddetle ağabeyine dik dik bakıyordu.
" Greyback dönüşüm geçirmemişti. Öyleyse o tam bir- bir-?"
En genç Weasley oğlanı kararsız bir şekilde Remus'a baktı ve adamın ona keşke sana o iyileşecek ve eskisi gibi olabilecek, demeyi ummasını sağladı.
Bunun yerine hafif kısık bir sesle
" Hayır, Bill'in gerçek bir kurtadam olacağını sanmıyorum. Ama bu bazı kurtumsu özellikleri almayacağı anlamına gelmiyor. Bunlar lanetli yaralar. Asla tam olarak iyileşemezsin. " dedi ve gözlerini onunkilerden çekip tekrar Harry'e odaklandı.
" Dumbledore yinde bir şeyler yapabilir! Nerede o? Bill o manyakla onun emri yüzünden savaştı!" Ron tekrar büyük bir gayret ve umutsuzlukla gerçekleri reddetti ve başka bir çıkış yolu aradı.
Ama bir konuda haklıydı: Dumbledore neredeydi? Ya da Tonks? Snape?
Harry dönmüştü ama müdür neredeydi? Acaba Sihir Bakanlığı'na mı gitmişti? Peki ya Tonks ve Snape? İkisi Ölüm Yiyenleri uzaklaştırmıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rewrite The Stars || Remadora
FanfictionBiri eski bir profesör ve kurtadam diğeri ise Ölüm Yiyen akrabaları tarafından yetiştirilmiş bir metamorphagus. Aydınlığın ve karanlığın savaşında birlikte olmaları için bir sürü engel var ve bunlar görüldüğü kadar basit şeyler değil. _____________...