Dövüş/ düello sahnesi saçma olmuş olabilir, kusura bakmayın. Aksiyon sahnesi yazmakta çok kötüyüm. 🙇🏻♀️
Bu arada Nymph isimli bir kurguya başladım. Ona bu kitaba olduğu kadar sık bölüm gelmeyecek. Göz atmak isterseniz profilimden bakabilirsiniz
" Aaahhh!" Sirius hâlâ yerde kıvranıyordu. Lanet göğsüne isabet etmişti. Remus ise 6 kurtadamla beraber düello ediyordu. Ve bir gerçek vardı ki bu kurtadamlar Remus'un tam tersi olacak şekilde haksız ve Büyücülük Yasasına aykırı dövüşüyordu. Tonks ona yardım etmek istedi. Ama Remus ona kaçmasını söylemişti. Dur, bir dakika! Tabi ya!
Yüzünü buruşturdu; saçları kuzguni bir siyah şekilde uzanıp beline kadar döküldü, gözleri demir rengi bir gri tonu oldu, cildi daha da soldu. Doğrusunu söylemek gerekirse şimdi tam da Sirius'un kayıp kız kardeşi gibiydi.
Hızla çevreyi taradı. Birdenbire ortaya atılıp lanet yağdırmak aptalca bir çözümdü. Daha beklenmedik olmalıydı.
İleride duran çöp konteynerını görünce aklına sahte Moody'nin geçen sene eve gelen Bakanlık görevlilerini çöp konteynerlarını hareket ettirmesi geldi.
" Wingardium leviosa!" konteyner yavaş yavaş yükselmeye başladı. Tonks asasını hareket ettirerek konteynerı yönetiyordu. Doğruca boş boş duran ve güya nöbet tutan bir kurt adama gönderdi. Adam daha ne olduğunu anlamadan bayılmıştı.
Başka bir tanesini kaşlarını çattı.
" Ne oluyor?! Jordan, seni beceriksiz mankafa! Dante, Moferto! Şurada biri var, çabuk yakalayın onu!"O esnada Greyback ve başka bir taneyle düello eden Remus kaşlarını çattı, midesi burkuldu. Ama onun aksine Tonks sakindi. Asasını yere doğrulttu ve
" Frozente!" dedi. Yerdeki yağmur suları buz tutmaya başardı. Bunu hiç bir şekilde beklemeyen Dante dengesini korumak için kollarını sallamaya çalıştı ancak bu pek işe yaramadı, aksine başını şiddetle bir taşa vurup, bilincini kaybetmesini hızlandırdı.Tonks, Moferto'nun
" Beceriksiz, " diye mırıldandığını zar zor işitti. 50'lilerinde görünen kurt adam asasını yere doğrultup
" İncendio!" dedi ve etrafı eriyen buz sebebiyle bir buhar kapladı.Gözlerini kısıp buharın geçmesini bekledi, bu arada elindeki asasıyla hâlâ tetikteydi.
Bu kargaşadan faydalanan Remus hemen düello ettiği diğer bir kurtadamı indirdi. Sırıttı.
" Bakalım yalnız kalınca ne yapabiliyorsun, Greyback?"
Greyback kaşlarını çatıp adamlarına baktı. Moferto ve Jordan'ın buharlar arasında Tonks'un etrafını sardığını görünce pis bir sırıtış yüzüne yerleşti.
" Senden daha çok şey yaptığım kesin, Lupin. "Sonraki sahnede Tonks çığlık atıyordu.
" Bırak beni!" Buhar dağılmıştı ve Jordan, Tonks'u arkadan beri yakalayıp kollarıyla kıstırmıştı.Ondan daha güçlü ve uzun olan Jordan'a karşı mücadele eden Tonks, içinden sürekli
" Accio asa!" diye mırıldanıyordu. Genç kadının gözlerinin yerdeki asada olduğunu fark eden Moferto asaya doğru eğildi. Tonks daha çok çırpınmaya, tekme atmaya başladı ve bu tekmelerden biri doğruca Moferto'nun ensesini vurup adamı etkisizleştirdi. Bunu gören Jordan kendi asasını çıkarttı ve doğruca kadının şakağına dayadı.
" Yeter, bu iş çok uzadı!"Remus
" Hayır!" diye inledi ve asasını Jordan'a doğrultup
" Sersemlet!" dedi. O anda başka bir ses daha duyuldu." Sectum sempra*!"
" Ahh!"Remus'un göğsünde derin kesikler oluştu ve kumral saçlı adam yere düştü.
Remus'un sersemleti ıskaladığı için hâlâ Jordan tarafından tutulan Tonks
" Remus!" diye haykırdı ve bir anda Jordan'ın onu tutan kolları gevşedi, adam yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rewrite The Stars || Remadora
FanfictionBiri eski bir profesör ve kurtadam diğeri ise Ölüm Yiyen akrabaları tarafından yetiştirilmiş bir metamorphagus. Aydınlığın ve karanlığın savaşında birlikte olmaları için bir sürü engel var ve bunlar görüldüğü kadar basit şeyler değil. _____________...