4. Kısım: Şahgaga

303 21 31
                                    

Ormana doğru ilerlerken Slytherin öğrencilerinin hepsi de söyleniyordu. Özellikle de Malfoy ve çetesi.

" Neden ormana gidiyoruz ki? Babam bunu duyacak!" dedi Draco öfkeyle. Grabbe ve Goyle hemen onu onayladılar.

Dersin yapılacağı alana geldiklerinde Gryffindor'lar çoktan gelmiş, ön sıraları kapmıştı. 

Draco önüne çıkan ufak tefek bir Gryffindor'u itip onun yerine geçti. Bu arada Grabbe ve Goyle da kendilerine aynı yöntemle yer açıyorlardı.

Gryffindor'lar onlara kızgın birer bakış atıp öteki uca gittiler. Bazıları içlerindeki aslan cesaretiyle Slytherin çetesine laf atıp, yerlerini geri almaya çalıştı ancak Hagrid gelip derse başlayınca durmak zorunda kaldılar.

Harry, Malfoy'a ters ters baktı. Malfoy da ona ne var, dercesine. Ancak Hermione, Harry'i dürtüp derse odaklanmasını sağladı.

Hagrid çok heyecanlı görünüyordu. Bir çift böceği andıran gözleri ışıl ışıldı.

Kendi gibi kocaman olan yeleğinde bir kaç tane ölü dağ gelinciği asılıydı. Neşeyle
" Sihirli yaratıkların bakımı dersine hepiniz hoşgeldiniz! Bugün hipogrifleri öğreneceğiz!" dedi ve bir yere doğru heyecanla gitti. Herkes Hagrid'in ne getireceğini merak ediyordu.

Hagrid bir süre sonra elinde bir iple yanlarına geri geldi. İp, beyaz renkli, belden aşağısı at, yukarısı kartal olan bir yaratığa bağlıydı.

" Tanıştırayım, Hipogrif Şahgaga! Bu ders bu eşsiz canlıları öğreneceğiz. " dedi Hagrid. Bir yandan da yaratığın başını okşuyordu.

" Çok asil ve gururlu yaratıklardır. Öyle herkese yaklaşmazlar. İlk adımın kesinlikle onun atmasını beklemelisiniz. Önce onun önünde eğilip selam verin. Eğer o da selam verirse dokunabilirsiniz. Ama vermezse önünden hemen çekilin. Göz teması kurun. Pekala; ilk kim denemek ister?"

Bir dağ gelinciğini tek yokmada yutan Şahgaga'yı izleyen öğrenciler bir kaç adım geri çekildi. Bir tek hâlâ hayran hayran hipogrifi izleyen Harry kalmıştı.

" Harry! Harika. " dedi Hagrid büyük bir şevkle.

Harry hızla arkasına dönüp diğerlerine baktı. Ron onu hafifçe ittirdi. Bunu yaparken hâlâ yaratığı izliyordu.

Harry yurkunup bir adım attı.
" Yaklaş bakalım, eğil ve selam ver. " dedi Hagrid. Harry denileni yavaşça yerine getirdi.

Şahgaga onu baştan aşağı şüpheci tavırlarla süzerken kalbi heyecan ve korkudan hızla çarpıyordu.

Yaratık yavaşça ön bacağından birini kırıp, önünde eğilince derin bir nefes verdi.

Şahgaga tekrardan doğrulurken o da doğruldu.

" Evet, şimdi sanırım artık onu okşayabilirsin. Hadi hadi, çekinme. " Harry, Hagrid'e şüpheci bir bakış attıktan sonra Şahgaga'ya doğru yavaşça ilerledi.

Bu olayı daha iyi görmek isteyen Malfoy, Gryffindor'dan bir kaç kişiye omuz atıp elmasından bir ısırık aldı.

Harry ve Şahgaga arasında artık bir metre bile yoktu. Elini ileriye doğru uzatmıştı.

Hagrid
" Izin ver, o sana yaklaşsın. " dedi, Harry durup beklemeye başladı. Şahgaga uzanıp, gagasını onun eline çekince Hagrid çöp kovası kapağı kadar büyük ellerini birbirlerine vurarak
" Çok iyi Harry! Çok iyi!" demeye başladı. Diğerleri de alkışlıyordu. Malfoylar hariç.

Hagrid, Harry'e doğru yaklaşıp
" Sanırım artık üzerine binebilirsin. " dedi. Harry elini çekip korkuyla Hagrid'e baktı.
" Ne?!"
Hagrid o daha ne olduğunu anlamadan kendinden kat kat güçsüz olan çocuğu alıp, hipogrifin üzerine oturttu.

" Sakın tüylerini çekme. Hiç hoşuna gitmez."

Harry daha ona dur, diyemeden de Şahgaga'nın sağrısına güçlü bir şaplak indirdi.

Yaratık güçlü bir ses çıkartıp önce şaha kalktı, sonra da koşmaya başladı. Harry onun boynuna sımsıkı sarılmıştı. Yükseldiklerini hissettiğinde kollarını daha da sıkı sardı.

Hogwarts'ın çevresinde uçuyorlardı. O sırada pencereden dışarıyı izleyen Lupin gülümsedi. Bunu yaparken anılar gözünün önünde canlanıyordu. Minik Harry'leri ne zaman bu kadar büyümüştü? Yürümeye çalırken her seferinde halıya takılıp poposunun üstüne düşmeleri daha dün gibiydi.

İçinde bir burukluk oluştu. Keşke... Keşke bu anları Harry anne ve babasıyla yaşayabilseydi. Peter'a duyduğu öfke içinde tekrar kabardı.

Şahgaga tekrar yere indiğinde Harry kocaman gülümsüyordu. Tekrar bir alkış tufanı koparken yere indi. O arkadaşlarına doğru giderken herkes onu tebrik ediyordu.

Hagrid de bu sırada Şahgaga'yı ödüllendiriyordu.

Bu duruma daha fazla dayanamayan Draco oturduğu yerden kalkıp
" Aman ne güzel!" dedi ve Şahgaga'ya doğru yürümeye başladı.
" Çekilin yolumdan! Aslında tehlikeli değilsin, değil mi, çirkin yaratık? Sadece çok çirkinsin!" dedi alaycı alaycı.
Hagrid
" Malfoy... Hayır." dese de geç kalmıştı. Daha ne olduğunu anlamadan Şahgaga şaha kalktı ve Draco'nun kendini korumak için refleks olarak kaldırdığı koluna bir pençe attı.

Herkes korkuyla kaçışırken Hagrid hemen Şahgaga'yı sakinleştirmeye koyuldu. Kollarını iki yana açıp Malfoy'la yaratığın arasına girdi.
" Şahgaga, hayır! Ho ho!"

Bir tane gelinciği uzağa doğru fırlattı. Şahgaga hemen yemin peşine giderken de yerde kıvranan Draco'ya döndü.

" Beni öldürdü! Beni öldürdü!"
" Sakin ol, sadece küçük bir sıyrık. " dedi Hagrid, sesinde ufak bir panik vardı.

Hermione birden öne çıkıp
" Hagrid, hastaneye gitmesi gerekiyor!" dedi.

" Öğretmen benim, ben götürürüm. "
hâlâ yerde kıvranıp inleyen Draco'yu kucağına aldı ve Hogwrats'a doğru giderken söylediği son şey
" Ders bitmiştir!" oldu.

Revirde ki iksir şişelerini düzenleyen Madam Pormfrey, kapı birden açılınca çatık kaşlarla o yöne döndü ve gözleri fal taşı gibi açıldı.

Hagrid'e ve kucağındaki Malfoy'a doğru giderken ne olduğunu sordu.

" Sadece ufak bir kaza. Muhtemelen de sadece bir sıyrıktır." dedi Hagrid, Malfoy'u yatırırken.

" Seni babama söyleyeceğim! Buna pişman olacaksın!" dedi aniden Draco ve tekrar inlemeye başladı.

Onun cübbesini çıkartan Madam Pormfrey geri çekilip
" Hagrid haklı, Bay Malfoy. Bu sadece ufak bir sıyrık. " dedi. Ama Malfoy bunu tabiki de umursamadı. Sonunda daha fazla sabrı kalmayan Madam Pormfrey,
" Peki, Bay Malfoy. Sizin istediğiniz olsun. " dedi ve sargı bezlerine yönelmeden önce Hagrid'e özür dileyen, kaçamak bakışlar attı.

Şuan herşey Harry - Draco kurgusu gibi görünüyor ama olaylar için Draco'nun dramının yaşanması lazımdı. Geri kalan bölümler normal REMADORA ağırlıklı olacaktır.

Rewrite The Stars || RemadoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin