Medyadaki video için animequinnharley e çok teşekkürler ❤
" Yani şimdi doğru mu anladım: Sırf bir yerlerin onunla konuşmaya yetmediği için seni öldürmeye and içmiş bir kurtadamın yanına mı gideceksin? Merlin adına Remus, git ve beynini her nerede unuttuysan oradan al ve öyle konuş!"
" Yavaş ol, annen uyanacak. " Remus, sıradışı şekilde son derece ciddi ve öfkeli olan arkadaşını nazikçe uyardı. Onu en son Bağıran Barakada Peter'la yüzleşirken böyle görmüştü. Sirius girdiğinde bu kez odaya sessizlik tılsımı koymayı hatırladığına memnun oldu. Yoksa Harry ve Weasley'ler şimdiye kadar kapıya dayanmıştı.
Voldemort artık resmen yönetimi ele geçirme çalışmalarına başladığından mütevazı evlerinden ayrılmak durumunda kalmışlardı. Aslında eve fidelius tılsımı da koyabilirlerdi ancak karargâhta kalmak daha uygun gelmişti.
" S*ktir et, onu! Sen önce bana cevap ver!" diye böğürdü Sirius. Kenarda duran iskemleye okkalı bir tekme attı ama anında buna pişman oldu.
Remus kıyafetlerini eski bavuluna yerleştirmeye geri dönerek
" Ayrıca, " dedi lafı hiç bölünmemiş gibi
" Ben de bir kurtadamım unuttun mu? Onların türündenim. Sadece bir süreliğine ait olduğum yere döneceğim. "Sirius'un dudakları ince bir çizgi halini aldı, rengi bir anda attı. Elleri belirgin şekilde titriyordu.
Benzer sahneyi bir kaç ay önce kütüphanede Tonks ile yaşayan Remus bir kez daha kuzenlerin ne kadar da çok benzediğine hayret etti. Fred ve George ile rekabet edecek bir benzerlikti bu.
" Sen... onun türünden değilsin... Remus... sen bir hayvan değilsin!" Remus bir adım geri çekildi. Sirius'la aralarında bulunan yatak ve onun asasız olması güvende olduğunu gösteriyordu.
Kaşlarını çattı.
" Bunun bir önemi yok. Albus'un kurtadamlar arasında bir casusa ihtiyacı var ve en uygun olan benim. Yoldaşlık'ta başka bir kurtadam var mı ki? "" Bu çok riskli. En ufak bir şüphe tohumu... Sonra Greyback senin uzuvlarını ayıracak. "
Sesi tehlikeli şekilde histerikti. Resmen o geceyi tekrar yaşıyordu. O yine sevdiği kişileri üzmüştü ama onlar da anlamıyordu. Bunu yapmalıydı. Eğer yapmazsa kurtadamların Voldemort'a katılması yüksekti. Ayrıca onun için en iyisi buydu. Uzaklaşınca kendini baska şeylere verecekti ve belki de aşık olacaktı.
Bu düşünce kalbini sızlattı. Geçen yaz Sirius ve Tonks'u beraber düşünürken de benzer bir kıskançlık yaşamıştı. Ancak o başkaydı. O zaman bir yanı zayıf da olsa böyle bir ihtimalin saçma olduğunu biliyordu. Şimdi ise...
Derin bir iç çekip bavulunu kapattı. Sirius o düşüncelerine dalmışken odayı terk etmişti. Muhtemelen Harry ve diğerlerinin yanına, mutfağa inmişti.
Üzerinde adı yazılı olan bavulu aldı ve kapıdan çıkmadan önce akşam ışığıyla kızıl renklere bürünen odaya baktı.
☆
Korku, sinir, hüzün, endişe, merhamet ve acıma... Bir insan bu kadar duyguyu aynı anda, farklı şekillerde nasıl hissedebilirdi ki? Nymphadora Tonks hissediyordu.
Bakanlık'ta, Scrimgour'un bakan ilan edildiği törenin hemen ardından Snape'ten haberi almıştı: Voldemort, Narcissa ve Lucius'un hatasının bedelini Draco'ya ödetmeye kararlıydı.
" Peki, ne yapmayı planlıyor?" demişti, Üç Süpürge'nin üst katındaki bir odadaydılar.
" Bilmiyorum, " dedi Snape.
" Karanlık Lord genelde hata yapan Ölüm Yiyenler'in bedelini çocuklarına ödetecekse Fenrir Greyback'i kullanır. Ama bu farklı. Lucius, kehaneti kırmakla ciddi bir hata yaptı. Muhtemelen Draco'un cezası da aynı oranda büyük olucak. " duraksadı ve ciğerlerine hava doldurup devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rewrite The Stars || Remadora
FanfictionBiri eski bir profesör ve kurtadam diğeri ise Ölüm Yiyen akrabaları tarafından yetiştirilmiş bir metamorphagus. Aydınlığın ve karanlığın savaşında birlikte olmaları için bir sürü engel var ve bunlar görüldüğü kadar basit şeyler değil. _____________...