53. Kısım: Kimse Kaderi En Baştan Yazamaz

154 16 83
                                    

Bölüm geciktiği için üzgünüm! Dedem son bir kaç gündür beni tarlada süründüğü için ancak olayları kafamda toparlayabildim. ( Güya tatil bitmeden kitabı bitirmeye çalışacağım. )

Neyse. Umarım hoşunuza giden bir bölüm olur. Hoşçakalın, sağlıklı kalın :)

DUMBLEDORE HÂLÂ ARANIYOR!

Geçtiğimiz mayıs ayı tam tutuklanılmak üzereyken kaçan Albus Dumbledore hâlâ bulunamadı!

Bakan Cornelius Fudge, dün ikindi saatlerinde Gelecek Postası ile yaptığı röportajda Dumbledore'un en yakın zamanda Azkaban'da ki yerini alacağını ve Bakanlığın, onun hain emellerini gerçekleştirmesine kesinlikle müsamaha göstermeyeceğini açıkladı. Ayrıca usta seherbaz Kingsley Shacklebolt ve John Dawlish'in önderliğinde usta seherbaz ordusunun sürekli tetikte olduğunu da vurguladı.

Muhabirimiz Rita Skeeter bunun hakkında şöyle bir yorumda bulundu;
-

Içerden gelen gürültü ile Remus birden okumayı kesti ve Postayı düzgünce katlayıp sehpanın üzerine bıraktı. Mutfaktaki gürültü çoktan dinmişti ama dostunun kafasına bir tencere düşüp de beyin kanaması geçirme riskini almak istemedi. Bu yüzden yüksek ama kesinlikle bağırtı olmayan bir sesle içerisine doğru seslendi:

" Orada her şey yolunda mı, Patiayak?"

Cevap anında geldi. - Sirius'un sesi onunkinin aksine aç bir ejderhayla kapışacak haldeydi. -

" Evet, sadece aptal bir tava! Neyse. Arthur az önce bir patronus yolladı. Dumbledore bu akşam bir toplantı yapacakmış. Herkesle! Bizden hazırlıklı olmamızı istedi. "

Son cümleyi söylerken üzerinde devasa harflerle #1 PAD - DAD yazan bir mutfak önlüğüyle salona girdi ve
" Herkes gelecek. " dedi.

Remus, Gelecek Postasını tekrar açarak
" İlk söylediğinde seni duydum, Pati. " dedi, ama Sirius kesinlikle bu cevabı bekliyordu. Ellerini kalçalarının iki yanına koyup

" Dedimki herkes katılıyor. Casuslarımız da öyle. Aylardır pek toplantılara katılmadılar. "

Ve işte yine bu konuya gelmişlerdi. Aylardır aynı konuya dönüp dolaşıp geliyorlardı. Ve artık cidden bu meseleyi deşmek istemiyordu. Zaten toplantılarda Tonks'la karşı karşıya oturup, her şey normalmiş gibi davranmak yeterince zordu!

Bunun yerine sanki muggle mahallelerindeki evlerin fiyatlarının artması çok ilginçmiş gibi gözlerini bu habere dikti.

" Snape'i tekrar görmek zorunda olduğuna üzüldüm. "

" Oh, hadi ama, Aylak! Şu aptal Aylak ayaklarını bırak. Özellikle de 5 SBD alan biri söz konusu olunca bu klasik numara çok sinir bozucu oluyor. Hem ayrıca Harry'nin zihnifend derslerini bıraktığı için Sümsükus'a hesap sormayı her şeyden çok istiyorum. "

Remus sustu, sanki okuyormuş gibi sayfayı çevirdi. Ancak Sirius bu numarayı da yutmadı. Bu sefer daha yavaşça

" Ve Tonks'dan daha fazla kaçamayacaksın. " dedi, Remus hiç bir tepki vermedi.

Sirius bu sefer iç çekip gerisingeri mutfağa yöneldi.

" Harry SBD'ler ve Umbridge hakkında bir mektup yolladı. Bu arada yemeğe köfte ve patates yapıyorum!"

Rewrite The Stars || RemadoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin